Er det plukveer eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

Chevro

lottelabs skriver:

okay. troede plukveer gjorde ondt !

men har nogle gange bemærket at maven føles helt sten hård, men det har ikke gjort ondt over hovedet.. det er altså plukveer så? aner det somsagt ikke, da jeg ikke har været gravid før.

Men det kan sagtens være plukveer - de fleste gør det ikke ondt på :-) Det er bare livmoderen der laver sammentrækninger som forberedelse til de rigtige veer ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

tullemortilsnart2

Chevro skriver:

Nej, det er det heller ikke. Men så længe bebsen er okay - må mor tage det med

mine kommer meget ved anstrengelse! Så nu må jeg ikke noget længere. 

nemlig - bare bebs har det godt.  

Anmeld

21. januar 2015

Chevro

lottelabs skriver:

nemlig - bare bebs har det godt.  

Jeg sidder faktisk og har en plukve nu, som er pænt anstrengende! 

På trods af ingen aktivitet, siddende på køkkenstolen 

Anmeld

21. januar 2015

tullemortilsnart2

Chevro skriver:

Jeg sidder faktisk og har en plukve nu, som er pænt anstrengende! 

På trods af ingen aktivitet, siddende på køkkenstolen 

hvor træls hvis det gør ondt - håber ventetiden går nogenlunde for dig  

Anmeld

21. januar 2015

minførste

lottelabs skriver:

Er førstegangs gravid skal det lige siges (29+1) så kan godt være jeg spørger dumt..

Jeg går en tur på 40 min. hver dag, tit må jeg stoppe fordi det giver begynder at gøre ondt enten i højre eller venstre side af underlivet. det føles faktisk lidt som sidestik og gøre mere ondt hvis jeg bliver ved med at gå, hvis jeg stopper op eller sætter farten meget ned går smerten i sig selv igen..( det kommer kun når jeg er ude at gå, ikke ellers )  er dét plukveer eller hvordan føles de så?  

Det er rart at læse at der er andre som mig der undre sig over hvordan de der plukkeveer mon føles som 

jeg er 28+3 og jeg er ret sikker på at  jeg har haft nogle men er stadig i tvivl om hvordan de føles... 

Da jeg spurgte min læge for er par uger siden tog hun det ikke som et tegn på, at der er noget galt, så sådan er det nok bare for nogle af os 

Anmeld

22. januar 2015

tullemortilsnart2

^fandt ud af jeg har haft dem, hvor maven bliver sten hård og spændt. troede bare plukveer skulle gøre ondt.. derfor jeg ikke vidste at det var dét men ja, alt er jo nyt når det er første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.