Jeg skal giftes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
6 svar
6 synes godt om
21. januar 2015

Dorthe1986

Tænk sig at for en god uge siden på en helt almindelige dødelig tirsdag, friede min skønne kæreste og d. 20. juni skal jeg giftes

Nå men jeg har et enkelt spørgsmål. Vores bryllup skal være billigt. Dels fordi vi ikke har de store penge men også fordi det bare skal være helt enkelt fint og uformelt. Vi skal dog giftes i kirke, da det var det eneste jeg ønskede mig

Men til spørgsmålet - pyntning af kirken, hvis det nu bare skal være enkelt, hvad koster det sådan cirka. Jeg ved godt det er forskelligt men vil gerne have en ide om prislejet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Babydrøm

Dorthe1986 skriver:

Tænk sig at for en god uge siden på en helt almindelige dødelig tirsdag, friede min skønne kæreste og d. 20. juni skal jeg giftes

Nå men jeg har et enkelt spørgsmål. Vores bryllup skal være billigt. Dels fordi vi ikke har de store penge men også fordi det bare skal være helt enkelt fint og uformelt. Vi skal dog giftes i kirke, da det var det eneste jeg ønskede mig

Men til spørgsmålet - pyntning af kirken, hvis det nu bare skal være enkelt, hvad koster det sådan cirka. Jeg ved godt det er forskelligt men vil gerne have en ide om prislejet

Stort tillykke 

Anmeld

21. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Tillykke!!!

Anmeld

21. januar 2015

Bak

Dorthe1986 skriver:

Jeg tror ikke, der er brug for pynt i kirken.. Vi havde vist ikke noget, måske havde kirken selv sat en enkelt blomst i hver lyseholder langs kirkegulvet. Vi betalte i hvert fald ikke noget

Stort tillykke!

Anmeld

21. januar 2015

Flødebollen

Dorthe1986 skriver:

Stort tillykke

da vi blev gift betalte vi omkring 900kr for pyntning af kirke. 

Men, mener ik det koster noget såfremt i 'bare' vil nøjes med kirkens egen oppyntning. 

Kirletjeneren kan oplyse dig om dine muligheder ellers

Anmeld

21. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke!

Min veninde har bare købt en masse roser i deres lokale rema butik, som de hjemmefra bandt sammen 2 og 2. Inden vielsen var der lige en der satte dem i de små holder for enden af hver sæde række.  

De havde self lige ringet og hørt efter hvor mange rækker der var. Tror de højest brugt 200 kr. Vh stine

Anmeld

21. januar 2015

Dorthe1986

Tak for svar til jer alle.

Jeg havde også tænkt at vi lige fiksede noget selv. Men det er helt skørt skal giftes i den kirke jeg er konfirmeret i, min søn døbt i og min far blev begravet der i november og jeg kan bare ikke huske om der er de små vaser/ holdere ved rækkerne 

Men ja må høre kirken ad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.