Uge 38 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
9 svar
2 synes godt om
21. januar 2015

claudija

Hej folk's . Ville bare spørger om veer kan komme oppe øverste i maven hvor ribbene siddder . Igår aften har haft så stærke smerter at jeg næsten ikke kunne få luft . Men idag gør det lidt ondt . Det kommer og går føles. Meget øm �� nogen der kan måske hjælpe mig og har oplevet det samme .. Om det er veer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Anna2706

Tror nu ikke det er veer. Det lyder lidt som for meget mavesyre eller evt forstoppelse. Jeg havde det rigtig meget da jeg var 2-3 måneder henne da jeg var gravid. Det føles som om det brænder og svier ved ribbenene og ja det er svært at trække vejret. 

Jeg kan selvfølgelig ikke vide om det er det, men det var det første jeg tænkte på udefra det du skrev  Hvor langt er du henne? 

Anmeld

21. januar 2015

claudija

Anna2706 skriver:

Tror nu ikke det er veer. Det lyder lidt som for meget mavesyre eller evt forstoppelse. Jeg havde det rigtig meget da jeg var 2-3 måneder henne da jeg var gravid. Det føles som om det brænder og svier ved ribbenene og ja det er svært at trække vejret. 

Jeg kan selvfølgelig ikke vide om det er det, men det var det første jeg tænkte på udefra det du skrev  Hvor langt er du henne? 

når okey . Så ved jeg noget nu hehe . Jeg er i uge 38 ��

Anmeld

21. januar 2015

Sissel

Tror altså ikke det er veer.. Du skal slet ikke bruge de muskler der sidder helt der oppe til at føde med.. Men jeg er jo ikke læge��

Anmeld

21. januar 2015

Chevro

Sissel skriver:

Tror altså ikke det er veer.. Du skal slet ikke bruge de muskler der sidder helt der oppe til at føde med.. Men jeg er jo ikke læge��

Vil også sige at det nok ikke er veer - da de kommer nederst i maven og oftest i lenden og ryggen

men kan det være en lille fus der sidder fast oppe ved dine ribben? 

Anmeld

21. januar 2015

xStinepigen

Det kunne godt lide lidt som galdesten der driller 

Anmeld

21. januar 2015

claudija

Chevro skriver:

Vil også sige at det nok ikke er veer - da de kommer nederst i maven og oftest i lenden og ryggen

men kan det være en lille fus der sidder fast oppe ved dine ribben? 

når oka. Så veer er det ikke puha �� . Hvordan mener du holder fast ? ��

Anmeld

21. januar 2015

claudija

xStinepigen skriver:

Det kunne godt lide lidt som galdesten der driller 

hvad er galdesten er det slemt ?��

Anmeld

22. januar 2015

xStinepigen

claudija skriver:

hvad er galdesten er det slemt ?��

Ved leveren har du en galdeblære, den der spytter galde i mavesækken, den kan danne sten hvis man er overvægtig eller gravid. Og når de kommer i klemme får man smerter eller galdestensanfald, og anfaldene er helt ulidelige smertefulde, kan komme ved man spiser fed mad, eller spiser for meget. Men du burde kontakte lægen, hvis det fortsætter, for kan jo ike sige om det er det men galdesten er kun farligt hvis det går betændelse i galdeblæren. Ellers er det bare smertefuldt 

Anmeld

22. januar 2015

xStinepigen

Og det sidder lige under ribbene, mest til højre side men kan godt følesnslm i midten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.