2 gangs gravid - har mærket liv, nu ingenting :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
8 svar
4 synes godt om
20. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Er gravid med mit andet barn og mærkede liv i sidste uge (18+0) da jeg lå på maven hvilket jo er lykken. Nu sker det intet når jeg ligger på maven - er knap 19+0. Er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

Bak

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Er gravid med mit andet barn og mærkede liv i sidste uge (18+0) da jeg lå på maven hvilket jo er lykken. Nu sker det intet når jeg ligger på maven - er knap 19+0. Er det normalt? 

Ja. Helt normalt. Du skal først kunne mærke liv dagligt fra uge 27. Når du ikke er længere henne kan baby sagtens have lagt sig så du ikke kan mærke noget. Måske har du bare været heldig i sidste uge  

Anmeld

20. januar 2015

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Ja. Helt normalt. Du skal først kunne mærke liv dagligt fra uge 27. Når du ikke er længere henne kan baby sagtens have lagt sig så du ikke kan mærke noget. Måske har du bare været heldig i sidste uge  

Okay, tak for svar. Det er så nemt at gøre sig selv usikker og tænke det væreste. Men junior har nok bare møbleret om :-)

Anmeld

20. januar 2015

l.kjoeller

Det  tror jeg er normalt.  Jeg har købt baby  warcher så jeg kan tjekke hvis jeg bliver nervøs.  Kan  allerede nu 14+0 finde hjerterytme. Men brygte den mest  i slutningen  sidste graviditet m god tryghed som kan  anbefales 

Anmeld

20. januar 2015

Mussepigen4

l.kjoeller skriver:

Det  tror jeg er normalt.  Jeg har købt baby  warcher så jeg kan tjekke hvis jeg bliver nervøs.  Kan  allerede nu 14+0 finde hjerterytme. Men brygte den mest  i slutningen  sidste graviditet m god tryghed som kan  anbefales 

Går man ikke i panik hvis man ikke kan finde ud af at bruge den og ikke ved hvor man skal lede og derfor ikke kan finde det?  

Hvordan fungere den? Ikke at jeg er gravid endnu. 

Anmeld

20. januar 2015

l.kjoeller

MiaP skriver:

Går man ikke i panik hvis man ikke kan finde ud af at bruge den og ikke ved hvor man skal lede og derfor ikke kan finde det?  

Hvordan fungere den? Ikke at jeg er gravid endnu. 

Man lader selvfølgelig  være at bruge den for tidligt  og har det in mente. Men har altid kunnet. Den fra mas er også professionel og bruges af jordemødre  i norge. Derfor  jeg valgte den fremfor dem de sælger  på disse sider. Her kan man også se hvad hjertet slår med så man er sikker på det ikke er ens egen hjerterytme man fanger.  

Anmeld

20. januar 2015

Mussepigen4

l.kjoeller skriver:

Man lader selvfølgelig  være at bruge den for tidligt  og har det in mente. Men har altid kunnet. Den fra mas er også professionel og bruges af jordemødre  i norge. Derfor  jeg valgte den fremfor dem de sælger  på disse sider. Her kan man også se hvad hjertet slår med så man er sikker på det ikke er ens egen hjerterytme man fanger.  

Hvor kan man købe den og hvad koster sådan en? Lyder smart. 

Anmeld

21. januar 2015

l.kjoeller

MiaP skriver:

Hvor kan man købe den og hvad koster sådan en? Lyder smart. 

På nettet. Jeg købte dog min brugt..prøv at google mas baby watcher . Tror også der er en på dba 

Anmeld

21. januar 2015

Tazling

Det kommer også an på hvor din livmoder ligger :-) 

Min ligger op af rygsøjlen, så jeg har mærket ham hver dag !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.