hjælp.... trappen er lidt Farlig for små børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej jeg søger så frygtelig meget hjælp til hvad der kan gøres ved dette trappe. Der er jo slet ingen ting op. Børn kan falde ned lidt langt ned. Fra 1 sal i huset... p.s det må ikke kan ødelægge trappen ad da det er til leje ... hjælp...hjælp...hjælp...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

Bak

Anonym skriver:

Hej jeg søger så frygtelig meget hjælp til hvad der kan gøres ved dette trappe. Der er jo slet ingen ting op. Børn kan falde ned lidt langt ned. Fra 1 sal i huset... p.s det må ikke kan ødelægge trappen ad da det er til leje ... hjælp...hjælp...hjælp...

Er der slet ikke noget imellem "tremmerne"? I kan prøve med plexiglas, måske man kan sætte det på? 

Anmeld

20. januar 2015

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Er der slet ikke noget imellem "tremmerne"? I kan prøve med plexiglas, måske man kan sætte det på? 

Nej der er ingenting. Der er helt åbent... 

Det er enormt træls. Vil meget gerne ha der kan gøres noget så der ikke nogen børn der falder ned. - jeg Prøver at Googler  det...

Anmeld

20. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Har I prøvet med noget net af en art? Altså stål net. A la hønsenet, men pænere. - Det har min søster gjort da hendes hus heller ikke er helt småbørnssikkert ellers. 

Anmeld

20. januar 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Har I prøvet med noget net af en art? Altså stål net. A la hønsenet, men pænere. - Det har min søster gjort da hendes hus heller ikke er helt småbørnssikkert ellers. 

Vil helst ikke ha sådan noget net sættes op

Anmeld

20. januar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej der er ingenting. Der er helt åbent... 

Det er enormt træls. Vil meget gerne ha der kan gøres noget så der ikke nogen børn der falder ned. - jeg Prøver at Googler  det...

Gad vide hvordan man kan sætte sådan noget op /fast 

Anmeld

20. januar 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Det er lidt svært at se det men jeg går ud fra at de bærende stolper er lodrette? Jeg ville sætte plexiglas på evt i en farvenuance (dette er dog dyrere) - mål op og skær ud - bor 3 huller i hver side (6 i hver plade) - monter med rørholdere ( buet metal der er plant i begge ender) og bolte og møtrikker - evt monteres med andet godt fra vvs afdelingen i dit byggemarked  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.