Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. januar 2015

Lilje22

Inden jeg begynder at glæde mig for meget, skal jeg lige have afklaret om det kan være rigtigt..

Jeg havde sidste mensdag d. 22 december. Vi valgte at stoppe på p-pillerne her. 

Jeg har endnu ikke fået min mens, og er altså gået 3dage over tid, i følge min cyklus. Kan der virkelig allerede være en lille spir i maven?

Det er første gang i 7 år jeg ikke tager p-piller og havde en forestilling om, at kroppen først skulle ud med alle hormonerne der er i pillerne.

Er det for tidligt at glæder sig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

Mamacita til 2 piger

Inden jeg begynder at glæde mig for meget, skal jeg lige have afklaret om det kan være rigtigt..

Jeg har endnu ikke fået min mens, og er altså gået 3dage over tid, i følge min cyklus. Kan der virkelig allerede være en lille spir i maven?

Det er første gang i 7 år jeg ikke tager p-piller og havde en forestilling om, at kroppen først skulle ud med alle hormonerne der er i pillerne.

I teorien kan det sagtens være tilfældet.  

Jeg fik fjernet hormonspiral d. 2/6. D. 4/6 havde jeg mens 1. dag. Min mens udeblev næste gang og ja, jeg var gravid og er nu 32+4 med lillesøster.  

Anmeld

20. januar 2015

NSD

Nu siger du tre dage over tid? er det i forhold til cyklus på p-piller? for så er det jo ikke sikkert det er den samme uden. kan derfor være cyklus der endnu ikke er færdig. men har da bestemt også hørt om folk der er blevet gravide første måned efter de har smidt pillerne. Krydser for dig

Anmeld

20. januar 2015

Lilje22

NSD skriver:

Nu siger du tre dage over tid? er det i forhold til cyklus på p-piller? for så er det jo ikke sikkert det er den samme uden. kan derfor være cyklus der endnu ikke er færdig. men har da bestemt også hørt om folk der er blevet gravide første måned efter de har smidt pillerne. Krydser for dig

Ja det er min cyklus i forhold til da jeg var på p-piller.
Jeg må vente og se, om der sker noget. Men hvor længe vil i mene jeg skal vente før jeg tester?

Anmeld

20. januar 2015

Mamacita til 2 piger

Lilje22 skriver:

Ja det er min cyklus i forhold til da jeg var på p-piller.
Jeg må vente og se, om der sker noget. Men hvor længe vil i mene jeg skal vente før jeg tester?

Du kan da bare teste..  

Det sker der jo ikke noget ved.. Test med morgenurin, og er den negativ så vent et par dage og test igen.  

pøj pøj med det..  

Anmeld

20. januar 2015

modesty

Hvis du ikke har taget en test, så vil jeg sige ja, det er for tidligt at glæde sig. Hos mange er cyklussen fucked helt op i månederne efter p-pille stop. Og du ved jo ikke hvordan din cyklus er, da den har været kunstigt styret på p-pillerne.

Men tag en test! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.