Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej, jeg har lige taget denne her g-test, stregen kom med det samme frem da tisset var løbet i gennem testen..er jeg gravid? Jeg er fuldstændig helt oppe at gøre! Jeg håber virkelig den er der vi har prøvet i 3 år på pb, jeg blev gravid for 3 måneder siden, men tabte barnet igen..så det her er en virkelig en stor gave for mig, hvid den er positiv hvad siger i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej, jeg har lige taget denne her g-test, stregen kom med det samme frem da tisset var løbet i gennem testen..er jeg gravid? Jeg er fuldstændig helt oppe at gøre! Jeg håber virkelig den er der vi har prøvet i 3 år på pb, jeg blev gravid for 3 måneder siden, men tabte barnet igen..så det her er en virkelig en stor gave for mig, hvid den er positiv hvad siger i?
Testen er positiv Tillykke med den lille spire.
Positiv, stort tillykke.
Har I været i behandling?
Tusind tak! Er så glad <3 nej vi har ikke været i behandling før
Du skal være mor
Tillykke
Monica
Sådan så min også ud med ca. samme farve som din og jeg er gravid. Så tillykke med graviditeten
knus 8320
Mor8320 skriver: Sådan så min også ud med ca. samme farve som din og jeg er gravid. Så tillykke med graviditeten knus 8320
Det er ikke den på mit profilbillede vil jeg lige gøre opmærksom på.
Knus 8320
Stort tillykke med den positive test!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128