Falsk positiv?? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2015

namaha

Husk, at hvis man tænker rigtig meget over man er gravid, stresser eller ligende, så kan man sagtens udskyde sin mens.

Den øverste test var fra dagen før ikk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke om det 

Mine symptomer skriger at jeg er gravid og ved at ægløsningen var den 20. Dec. For jeg testede..

Tænker bare om det er muligt at nr. 2 streg bliver Så tydelig Hvis den er falsk?? 

Arh okay, men så passer det med tidspunkt for ægløsning?

Anmeld

20. januar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Ville være 6+2 nu... Så bio tror jeg ikke på

Så tag til lægen g få en blodprøve, er selv 5+0 i dag 

Anmeld

20. januar 2015

Elgaard73

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke om det 

Mine symptomer skriger at jeg er gravid og ved at ægløsningen var den 20. Dec. For jeg testede..

Tænker bare om det er muligt at nr. 2 streg bliver Så tydelig Hvis den er falsk?? 

Hvis det er en Valmed test, er det muligt. De kan lave nogle ret imponerende (falske) streger over tid.

Men der er jo også den mulighed, at du er gravid og den nederste test måske er defekt?

Anmeld

20. januar 2015

hekran

Er det da umuligt, at du er gravid?

Anmeld

20. januar 2015

Helloo

Jeg har før fået en lige så tydelig falsk positiv på de billige..  Køb en clearblue,  det med de skide streger er simpelthen så dumt når man er sådan i tvivl  

Anmeld

20. januar 2015

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Husk, at hvis man tænker rigtig meget over man er gravid, stresser eller ligende, så kan man sagtens udskyde sin mens.

Den øverste test var fra dagen før ikk? 

begge test er efter min underlige menstruation som kun varede 1,5 dag.. næste menstruation kommer ca 30. januar...

Så hvis min menstruation 3. januar ikke var en rigtig mens. så er jeg i dag 6+2

Anmeld

20. januar 2015

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Er det da umuligt, at du er gravid?

Absolut ikke umuligt da vi prøver 

Havde en MA i april

Anmeld

20. januar 2015

Kløver

Hvis æl var for en måned siden og du blødte for 2 uger siden tror jeg nærmere du har æl nu. Man kan ikke regne med testene efter tid, mange oplever det både når er og ikke er gravide. Ellers ville jeg prøve en digital  

Anmeld

20. januar 2015

Soffy27

Jeg prøvede for 2 uger siden at få en endnu mere tydelig lyserød streg efter tid på Valmed.. Og det var på hele 4 styks.. Heldigvis i mit tilfælde var den falsk. Fik heller ikke mens til tiden, og den er ellers altid på klokkeslæt. 

Krydser dog stadig fingre for at det ikke er tilfældet hos dig.. Men hvis den er negativ her ttil morgen, skal du nok ikke forvente for meget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.