svag test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2015

Chr88

l.kjoeller skriver:

Mens smerter er normalt ville jeg bare indskyde

Tak☺ har også fået hovedpine, men måske det bare er bekymringer. Døjede vidst med smerter de første par uger med vores datter, men husker selvfølgelig ikke om det føltes som mens. Utroligt så hurtigt man glemmer. Er virkelig glad for at man kan komme ud med bekymringer mm her inde☺ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

l.kjoeller

Chr88 skriver:

Tak☺ har også fået hovedpine, men måske det bare er bekymringer. Døjede vidst med smerter de første par uger med vores datter, men husker selvfølgelig ikke om det føltes som mens. Utroligt så hurtigt man glemmer. Er virkelig glad for at man kan komme ud med bekymringer mm her inde☺ 

Havde  også selv glemt det  denne gang og haft mens smerter ang mass i starten. Men er 14+ nu så var ikke dårlige tegn. Hovedpine har jeg også. 

Anmeld

23. januar 2015

Chr88

4+1☺ tager en test fra apoteket i morgen bare for at se om stregen har udviklet sig siden 3+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2015

TrineMine86

Chr88 skriver:

4+1☺ tager en test fra apoteket i morgen bare for at se om stregen har udviklet sig siden 3+6

Stort tillykke 

Anmeld

23. januar 2015

Chr88

TrineMine86 skriver:

Stort tillykke 

Tak☺

Anmeld

23. januar 2015

Tdn1983

Chr88 skriver:

Jeg har i går 3+4 og i dag 3+5 fået en svag streg. Nogen der har prøvet at teste så svagt og de så alligevel er endt med en baby? Tester aldrig før tid igen

Ja mine har set sådan ud 2 ud af 3 gange hvor det endt med baby. I går så min sådan ud og igen her til morgen. 

Så jeg krydser fingre for den er her. 

Held og lykke fremover og prøv at teste igen om nogle dage. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2015

lille-fisen

Ja  - det er også tidligt du har testet. Jeg testede denne gang 4+2 og den var da positiv men ikke så bragende positiv - det blev den stille og roligt i de næste par uger derefter  nu har vi lige været til nf og set en dejlig lille baby. Tror ikke du skal bekymre dig så meget om stregens tydelighed endnu. Men jeg kender det selvfølglig - det er nervepirrende at gå og vente og tænke og tænke 

Anmeld

23. januar 2015

Tazling

Det ligner at du venter en lille en ! 
Jeg er 28+2 idag :-D

Anmeld

23. januar 2015

Chr88

Tdn1983 skriver:

Ja mine har set sådan ud 2 ud af 3 gange hvor det endt med baby. I går så min sådan ud og igen her til morgen. 

Så jeg krydser fingre for den er her. 

Held og lykke fremover og prøv at teste igen om nogle dage. 

Krydser fingre for dig☺

Anmeld

23. januar 2015

Chr88

Tazling skriver:

Det ligner at du venter en lille en ! 
Jeg er 28+2 idag :-D

Håber jeg virkelig☺ vores datter er 3,5 år så sys det er tid til en lillebror/lillesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.