Godmorgen til alle i dejlige mennesker
jeg har brug for lidt rÄd.. Jeg har vÊret sammen med min kÊreste i 1,5 Är og han har en datter fra tidligere.
han har hele tiden sagt at han ikke troede han skulle have flere bĂžrn og at han ikk troede han ville ombestemme sig..
nu fortalte han sÄ igÄr at han faktisk ikke kan fÄ flere bÞrn. AltsÄ han har fÄet kappet snoren. Det gjorde mig sindssygt ked af det at han havde holdt det skjult for mig.
Jeg har ingen bÞrn selv sÄ nu tÊnker jeg selvfÞlgelig " hvad nu"
Han stÄr sÄ og skal i statsforvaltningen omkring sin datter da moren Þnsker fuld forÊldremyndighed. hvis jeg gÄr fra ham nu sÄ risikere han at miste sin datter da han ikke har rÄd til at vÊre alene far..
hvad gĂžr jeg lige? Blir jeg ved ham og "nĂžjes" med at vĂŠre papmor eller skrider jeg ?
det skal Lige siges at jeg elsker ham overalt pÄ jorden, kan slet ikke forestille mig at vÊre uden ham
Jeg er simpelthen nÞdt til at kommentere pÄ jeres meget forkerte opfattelse omkring barnet.
For det fÞrste er det en tom trussel fra moderens side, at hun sÞger fuld forÊldremyndighed, hvis din kÊreste er bare nogenlunde velfungerende og normal, beholder han sin del af forÊldremyndigheden. SamvÊret er noget andet, der vil man arbejde udfra barnets tarv og langsomt optrappe samvÊret, hvis det er mÄlet.
Statsforvaltningen ser ikke pÄ Þkonomi, der er ikke et A- og B- hold, hvor man har rÄd eller ikke rÄd, barnet har krav pÄ begge forÊldre uanset Þkonomiske forhold, sÄ hvis han ikke mener, at han har rÄd til samvÊr, er det en (fejl-)prioritering fra hans side.
Jeg kan sÄ fortÊlle, at jeg har vÊret i nÊsten samme situation, dog var min mand ikke snittet, men han var meget bestemt pÄ, at han ikke ville have flere bÞrn end min skÞnne bonus, dette er mange Är siden, og holdningen var sÄdan, indtil der var faldet ro efter skilsmissen, og samvÊret var kÞrt ind, og hans sorg over tabet af kernefamilien havde lagt sig ( det var ekskonen, der var utro).
I dag - mange Är senere - har vi 3 planlagte bÞrn, og han kunne sagtens blive ved 
Lad manden fÄ fred til at gennemgÄ denne fÞlelsesmÊssigt voldsomme tid, stÞt ham og elsk ham, sidenhen kan du sÄ tage emnet op igen, og sÄ er det jo ikke sikkert, at han virkelig er snittet (hvis han er, kan han altsÄ stadig lave bÞrn, det bliver bare pÄ en anden mÄde).