What to do....

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

2.155 visninger
11 svar
7 synes godt om
20. januar 2015

Anonym trÄdstarter

Godmorgen til alle i dejlige mennesker ��

jeg har brug for lidt rÄd.. Jeg har vÊret sammen med min kÊreste i 1,5 Är og han har en datter fra tidligere.

han har hele tiden sagt at han ikke troede han skulle have flere bĂžrn og at han ikk troede han ville ombestemme sig..

nu fortalte han sĂ„ igĂ„r at han faktisk ikke kan fĂ„ flere bĂžrn. AltsĂ„ han har fĂ„et kappet snoren. Det gjorde mig sindssygt ked af det at han havde holdt det skjult for mig. 

Jeg har ingen bÞrn selv sÄ nu tÊnker jeg selvfÞlgelig " hvad nu"

Han stÄr sÄ og skal i statsforvaltningen omkring sin datter da moren Þnsker fuld forÊldremyndighed. hvis jeg gÄr fra ham nu sÄ risikere han at miste sin datter da han ikke har rÄd til at vÊre alene far..

hvad gĂžr jeg lige? Blir jeg ved ham og "nĂžjes" med at vĂŠre papmor eller skrider jeg ?

det skal Lige siges at jeg elsker ham overalt pÄ jorden, kan slet ikke forestille mig at vÊre uden ham

Anmeld

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

jeg har brug for lidt rÄd.. Jeg har vÊret sammen med min kÊreste i 1,5 Är og han har en datter fra tidligere.

han har hele tiden sagt at han ikke troede han skulle have flere bĂžrn og at han ikk troede han ville ombestemme sig..

nu fortalte han sĂ„ igĂ„r at han faktisk ikke kan fĂ„ flere bĂžrn. AltsĂ„ han har fĂ„et kappet snoren. Det gjorde mig sindssygt ked af det at han havde holdt det skjult for mig. 

Han stÄr sÄ og skal i statsforvaltningen omkring sin datter da moren Þnsker fuld forÊldremyndighed. hvis jeg gÄr fra ham nu sÄ risikere han at miste sin datter da han ikke har rÄd til at vÊre alene far..

hvad gĂžr jeg lige? Blir jeg ved ham og "nĂžjes" med at vĂŠre papmor eller skrider jeg ?

det skal Lige siges at jeg elsker ham overalt pÄ jorden, kan slet ikke forestille mig at vÊre uden ham

Jeg var ogsĂ„ blevet sĂ„ret og ked af det. Det holder msn ikke skjult.. Men sĂ„ vidt jeg ved, kan mĂŠnds sterilisation gĂžres om? Jeg ved neget lidt om det. 

Jeg ved dog, at jeg aldrig ville blive sammen med en, hvor jeg fĂžlte, at jeg skulle nĂžjes. 

HĂ„ber du finder en lĂžsning, du selv kan leve med 

Anmeld

20. januar 2015

Mulle0802

FlĂždebollen skriver:

Jeg var ogsĂ„ blevet sĂ„ret og ked af det. Det holder msn ikke skjult.. Men sĂ„ vidt jeg ved, kan mĂŠnds sterilisation gĂžres om? Jeg ved neget lidt om det. 

Jeg ved dog, at jeg aldrig ville blive sammen med en, hvor jeg fĂžlte, at jeg skulle nĂžjes. 

HĂ„ber du finder en lĂžsning, du selv kan leve med 

Puha den er svĂŠr.

Men det er vigtigt at holde fokus pĂ„ dig og ikke hvad der vil ske for alle andre hvis du gik? 

Har i snakket om hvorfor han fik det gjort? TÊnker man virkelig mÄ vÊret sikker hvis man fÄr lavet det.

Synes lidt han har narret dig ind i forholdet, pĂ„ den mĂ„de at han ved at hvis han havde sagt fra starten han ikke kunne fĂ„ bĂžrn, fremfor han ikke troede han ville, sĂ„ havde du mĂ„ske ikke pĂ„begyndt et forhold med ham. 

Men hold fokus pĂ„ hvad du Ăžnsker, Ăžnsker du et barn og at vĂŠre sammen med ham - (og han ĂŠndre mening) mĂ„ I jo undersĂžge om det kan gĂžres om eller finde en donor?

En hurtig tanke.. Er du 100 % sikker pĂ„ han er blevet steriliseret og han ikke blot siger det for at fĂ„ manet den om et barn helt til jorden (frygtelig hvis han kunne finde pĂ„ det, men det var blot lige en tanke. 

Anmeld

20. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Synes faktisk ogsĂ„ det er strengt at han har skjult det velvidende at du pĂ„ et tidspunkt godt vil have bĂžrn. 

Jeg forstÄr sÄ ikke at han ikke har rÄd til at vÊre far - hvor meget har han hende?

Anmeld

20. januar 2015

Linkaa

Puha det er en svÊr situation du stÄr i

Jeg ved at man kan fÄ hjÊlp til at blive gravide, selvom han har fÄet kappet snoren. SÄ der er der hjÊlp at hente, og det er endda jeres barn - ikke en donors...

Men i realiteten er det jo lidt sekundĂŠrt, da der tydeligvis ikke har vĂŠret 100% ĂŠrlighed i jeres forhold fra hans side... Han har lĂžjet for dig, og det har du ret til at fĂžle dig utrolig sĂ„ret over... 

SÄfremt du ikke kan leve med det, skal du jonaldrig vÊre i et forhold med en mand af medlidenhed. Heller ikke bare fordi han ikke selv kan sÞrge for sig selvbig sik datter. Jeg vil dog rÄde dig til at tage en alvorsnak med ham, og bede ham give en 100% holdbar forklaring pÄ hvorfor han har holdt dig for nar. Og sÄ fortÊl ham du selv vil have bÞrn, og det ikke er "nok" med hans datter selvom du holder utrolig meget af hende. Og hvis han stadig ikke vil have flere bÞr, sÄ ved kun du hvordan du kan leve resten af dit liv

Anmeld

20. januar 2015

Rockertand

Jeg er simpelthen nÞdt til at kommentere pÄ jeres meget forkerte opfattelse omkring barnet.

For det fÞrste er det en tom trussel fra moderens side, at hun sÞger fuld forÊldremyndighed, hvis din kÊreste er bare nogenlunde velfungerende og normal, beholder han sin del af forÊldremyndigheden. SamvÊret er noget andet, der vil man arbejde udfra barnets tarv og langsomt optrappe samvÊret, hvis det er mÄlet.

Statsforvaltningen ser ikke pÄ Þkonomi, der er ikke et A- og B- hold, hvor man har rÄd eller ikke rÄd, barnet har krav pÄ begge forÊldre uanset Þkonomiske forhold, sÄ hvis han ikke mener, at han har rÄd til samvÊr, er det en (fejl-)prioritering fra hans side.

Jeg kan sÄ fortÊlle, at jeg har vÊret i nÊsten samme situation, dog var min mand ikke snittet, men han var meget bestemt pÄ, at han ikke ville have flere bÞrn end min skÞnne bonus, dette er mange Är siden, og holdningen var sÄdan, indtil der var faldet ro efter skilsmissen, og samvÊret var kÞrt ind, og hans sorg over tabet af kernefamilien havde lagt sig ( det var ekskonen, der var utro).

I dag - mange Ă„r senere - har vi 3 planlagte bĂžrn, og han kunne sagtens blive ved 

Lad manden fÄ fred til at gennemgÄ denne fÞlelsesmÊssigt voldsomme tid, stÞt ham og elsk ham, sidenhen kan du sÄ tage emnet op igen, og sÄ er det jo ikke sikkert, at han virkelig er snittet (hvis han er, kan han altsÄ stadig lave bÞrn, det bliver bare pÄ en anden mÄde).

Anmeld

20. januar 2015

Anonym trÄdstarter

spurgte ham igÄr om hvorfor han ikke havde sagt det fÞr. han har virkelig haft alle muligheder for det.. han sagde bare at han var bange for at miste mig..

jeg fĂžler mig virkelig holdt for nar og nemlig "snydt" ind I forholdet.

han er stadig sikker I sin sag.. han vil ikke have flere bĂžrn !

han vil gerne have datteren fuld tid, og det har han ikke rÄd til hvis jeg smutter.. han har lidt gÊld osv fra tidligere.

jeg stÞtter ham I det og vil ikke fratage ham muligheden, men pÄ den anden side vil jeg heller ikke glemme mig selv..

puha det er altsÄ en svÊr beslutning... sys slet ikke det er fair :-(

Anmeld

20. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

spurgte ham igÄr om hvorfor han ikke havde sagt det fÞr. han har virkelig haft alle muligheder for det.. han sagde bare at han var bange for at miste mig..

han vil gerne have datteren fuld tid, og det har han ikke rÄd til hvis jeg smutter.. han har lidt gÊld osv fra tidligere.

jeg stÞtter ham I det og vil ikke fratage ham muligheden, men pÄ den anden side vil jeg heller ikke glemme mig selv..

AltsÄ medmindre moren omsorgssvigter sit barn tror jeg da ikke man bare fjerner barnet fra sin teygge base.

Jeg synes da i den grad at han har snydt dig til at have et forhold med ham. Jeg ville have meget svÊrt ved ar fortsÊrte et forhold pÄ det grundlag og sÄ ville jeg heller ikke blive i et forhold fordi han mÄske Êndrer mening.

Anmeld

20. januar 2015

Newsence

Du bliver nĂžd til at tĂŠnke dig godt om... Vil DU have bĂžrn ??? Hvis ja er du nĂžd til at vĂŠre ĂŠrlig omkring det... 

Min mand havde ogsĂ„ fĂ„et kappet snoren da jeg mĂždte ham og ville ikke have flere bĂžrn men da jeg fandt ud af at det ville jeg sĂ„ ĂŠndrede han mening og det er han glad for i dag... SĂ„ man kan godt fĂ„ lavet det om OG fĂ„ bĂžrn... 

Men han har lĂžjet for dig og det er ikke ok.. En lĂžgn er stadig en lĂžgn uanset grunden.. Punktum. 

SĂ„ dig godt om... Du kan ikke vĂŠre bundet til ham de nĂŠste mange Ă„r pga hans datter.. Det er ikke noget du skal have pĂ„ din samvittighed. SĂ„ tĂŠnk dig godt om... Vil du have bĂžrn?? Hvis ja sĂ„ mĂ„ du fortĂŠlle ham at det er sĂ„dan du har det og at hvis ikke det skal vĂŠre med ham sĂ„ mĂ„ det jo blive med en anden.. Sorry men hvis du Ăžnsker bĂžrn og ikke fĂ„r det sĂ„ vil du en dag fortryde det og du vil give ham skylden og sĂ„ ender det bare galt.. 

Og og hvis det ikke skal vĂŠre jer i fremtiden ja sĂ„ er det bedre for alle hvis I stopper nu.. OgsĂ„ for hans datters skyld men ogsĂ„ jeres sĂ„ I kan komme videre.. 

Men  som sagt tĂŠnk dig godt om. VĂŠr ĂŠrlig over for ham og lad sĂ„ ham fĂ„ tid til at tĂŠnke sig godt om..

Og sĂ„ er det altsĂ„ helt ok at vĂŠre bĂ„de sur og sĂ„ret for han har lĂžjet og det er bare ikke ok og det mĂ„ du sgu godt fortĂŠlle ham... sagt 

Anmeld

20. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

I er SLET ikke realistiske. Han fÄr ikke barnet fuld tid, hvis moderen kan betragtes som vÊrende nogenlunde normal i sin omsorg.

Derudover burde gĂŠld ikke vĂŠre en hindring for at se sit barn, det er nok nĂŠrmere prioriteringen, det er galt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.