Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2015

mpr

Jeg blev i dag haste insemineret (første gang jeg bliver det), da mit æg pludselig var forsvundet, på trods af at jeg har testet for æl hele weekenden uden held, så vi tror den er blevet frigivet inden for de sidste 24 timer (på det tidspunkt)..

Mit spørgsmål er så, er det normalt at blive dårlig efterfølgende i forbindelse med IUI? Har haft hovedpine og kvalme hele eftermiddagen/aftenen og selv smertestillende har ikke kunne få det til at gå i sig selv... Så ville bare høre.. Kan selvfølgelig være at det var så pludseligt så mit hoved gav en reaktion..

I hvert fald krydser vi alt for positiv test om 14 dage.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Mille123

mpr skriver:

Jeg blev i dag haste insemineret (første gang jeg bliver det), da mit æg pludselig var forsvundet, på trods af at jeg har testet for æl hele weekenden uden held, så vi tror den er blevet frigivet inden for de sidste 24 timer (på det tidspunkt)..

Mit spørgsmål er så, er det normalt at blive dårlig efterfølgende i forbindelse med IUI? Har haft hovedpine og kvalme hele eftermiddagen/aftenen og selv smertestillende har ikke kunne få det til at gå i sig selv... Så ville bare høre.. Kan selvfølgelig være at det var så pludseligt så mit hoved gav en reaktion..

Jeg led en del af hovedpine under hormonindtaget i forbindelse med iui jeg fik pergotime og gonal F, så  tænker det kan nok godt være det. 

Anmeld

19. januar 2015

mpr

Mille123 skriver:

Jeg led en del af hovedpine under hormonindtaget i forbindelse med iui jeg fik pergotime og gonal F, så  tænker det kan nok godt være det. 

Tænker ikke så meget på hormonerne for det er længe siden jeg sidst fik dem (over en uge siden) tænker mest med selve inseminationen

Anmeld

19. januar 2015

Mille123

mpr skriver:

Tænker ikke så meget på hormonerne for det er længe siden jeg sidst fik dem (over en uge siden) tænker mest med selve inseminationen

Ja ok, jeg havde ingen symptomer lige efter, først nogle dage senere fik jeg lidt pletblødning og murren i maven, men tænker at kroppe reagere forskelligt på behandlingen/inseminationen 

Anmeld

19. januar 2015

OneWish00

mpr skriver:

Jeg ved desværre ikke noget, men vil  for at det lykkes jer at blive gravid denne gang!  Stå selv og skal i gang med min første IUI når jeg får min mens!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.