køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.893 visninger
34 svar
4 synes godt om
19. januar 2015

debbie19

min kære køkkenmaskine stod af den 11 jan

den er også slidt op bager gerne 3-4 gange i ugen 

pengene er overhoved ikke til at skulle give flere tusind kroner for en ny...

jeg har fundet en i kvickly til 500 kr normal pris er 799..

den har kun en motorwatt på 600 og er lidt i tvivl om det er noget bras det er nemlig en linea.. ville i vente? eller kaste jer ud i det.. 

den ligner lidt at plastisk dimserne nemt går i stykker men har jo kun set den ude på kassen...

jeg bager ofte tunge grove deje..

men kan se nogle af de helt dyre maskiner også ligger på 600-950 motorwatt Råd søges 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

De3Guldklumper

debbie19 skriver:

min kære køkkenmaskine stod af den 11 jan

den er også slidt op bager gerne 3-4 gange i ugen 

pengene er overhoved ikke til at skulle give flere tusind kroner for en ny...

jeg har fundet en i kvickly til 500 kr normal pris er 799..

den har kun en motorwatt på 600 og er lidt i tvivl om det er noget bras det er nemlig en linea.. ville i vente? eller kaste jer ud i det.. 

den ligner lidt at plastisk dimserne nemt går i stykker men har jo kun set den ude på kassen...

jeg bager ofte tunge grove deje..

men kan se nogle af de helt dyre maskiner også ligger på 600-950 motorwatt Råd søges 

Når du netop bager de grove og tunge deje så vil jeg klart vælge en med flere watt. 

Anmeld

19. januar 2015

debbie19

De3Guldklumper skriver:

Når du netop bager de grove og tunge deje så vil jeg klart vælge en med flere watt. 

som i hvor meget ? 

Anmeld

19. januar 2015

De3Guldklumper

debbie19 skriver:

som i hvor meget ? 

Over 1000 watt 

Anmeld

19. januar 2015

debbie19

De3Guldklumper skriver:

Over 1000 watt 

?

Anmeld

19. januar 2015

debbie19

De3Guldklumper skriver:

Over 1000 watt 

http://www.harald-nyborg.dk/p8471/sm168-roeremaskine?utm_source=eniro&utm_medium=cpc&utm_campaign=eniro

Anmeld

19. januar 2015

De3Guldklumper

debbie19 skriver:

http://www.harald-nyborg.dk/p8471/sm168-roeremaskine?utm_source=eniro&utm_medium=cpc&utm_campaign=eniro

Jeg kender den ikke og så kan jeg ikke helt forstå det de skriver med watt for i min verden må den ha enten det ene eller andet. 

Coop har en som har fået gode anmeldelser. Den hedder så vidt jeg husker Royal. 

Anmeld

19. januar 2015

debbie19

De3Guldklumper skriver:

Jeg kender den ikke og så kan jeg ikke helt forstå det de skriver med watt for i min verden må den ha enten det ene eller andet. 

Coop har en som har fået gode anmeldelser. Den hedder så vidt jeg husker Royal. 

desværre er prisen også alt for høj  men tak for budet

Anmeld

19. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg vil sige at hvis du gerne vil bage brød så skal du minimum have 800 watt ellers brænder den hurtigt sammen i gearene...

(lessonlearned med min håndmixer der nu konstant er i overgear og ikke kan bruges til f.eks. pandekagedej uden at det sprøjter over alt )

Husk at kigge efter hvor meget mel den max kan klare ad gangen...

og hvor stor en skål der er til...

køb IKKE en MELISSA... Deres kundeservice stinker og de kan ikke få reservedele hjem... Det er ikke Dansk Supermarkeds skyld, da MELISSA har deres egen leverandør og eget værksted... Gudskelov for en fantastisk medarbejder der sørgede for de lige fik en ordentlig opsang og jeg fik mine penge tilbage da de ikke kunne levere et nyt piskeris til min maskine og den var ikke en gang et år gammel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.