Ayaanshaiye skriver:
Hej piger.
Jeg er nemlig ny herinde og vil have at i hjælper mig her, er virkelig forvirret. Jeg havde min sidste første mensdag d. 11 november, d. 12 december (4+1) testede jeg negativt derhjemme. D. 29 december tog jeg til min læge som tog test og det viste sig at jeg var gravid i uge 6+6. Hun sagde at jeg skulle komme tilbage efter 3 uger (12+0) så kunne hun tage en scanning. Fredag aften d. 16 januar pletblødte jeg (9+3), det fortsatte så til lørdag hvor min mand og jeg valgte at tage til vagtlægen. Jeg kommer til en læge, hun tjekker mig om jeg stadig bløder og det gjorde jeg lidt. Så valgte hun at tage en ultralydscanning, det der bekymrede mig var at hun sagde at min lille spire kun var 4 mm og hun ikke rigtig kunne se hjertelyd osv. Hun bekræftede mig i at fosteret ikke var dødt men at jeg sandsynligvis kun var i 5 uge og at skulle komme tilbage til en scanning i næste uge hvor jeg var 6 uger udfra hendes beregning. Hun sagde at det kunne være at jeg havde en sen ægløsning og derfor ikke kunne teste positiv da jeg var 4+1 efter min beregning og at min læge kunne teste positiv 6+6 efter min beregning igen, mente hun at lægens test var meget sentisiv og testen kunne fange en graviditet fra uge 2. Hun prøvede at fortælle mig hvis jeg fik smerter, kramper og blødte meget var det helt normalt at have en MA (missed abortion) derhjemme. Det forstod jeg slet ikke. På den ene side kan det godt passe at jeg kun er i uge 5 HVIS jeg fik en sen ægløsning og på den anden side tror jeg at jeg er ved at få en MA nu hvor jeg stadig bløder, min mens var dog lidt kraftigere end denne blødning plus jeg har meget lidt menssmerter (undskyld detaljerne) HJÆÆÆLP MIG PGER. PS undskyld for aaal den lange tekst. 
Da jeg mistede for halvanden uge siden omkring uge 6, havde jeg pletblødninger, som var mindre end mens og lidt menssmerter. Meget mindre end andre jeg kender der har haft en SA.
Så håbede stadig jeg var gravid, men havde altså mistet.
Det er helt forvirrende med resten af din tekst, hvis du kun er så kort henne, men testede positive 4+1, som er længe siden så?
Håber dog på, at den stadig er der. Langt fra alle mister med blødninger. De kunne heller ikke se noget under min. Ved de om det kan være GUL?
Du får lige en.
Og jeg
for dig. Håber at høre en god nyhed, når du ved mere.
Anmeld