Tør I skide på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. januar 2015

E&S

Jeg har tænkt over det I alle mine 3 tabte graviditeter.. nu må jeg altså ud med det.

Er i bange for at gå på toilettet?

Hver gang der skal presses tænker jeg NEJ.STOP.VENT..du er gravid.. Hvad hvis jeg tager al ilt og liv fra den lille inde i maven?....

Fanme godt der er et forum som dette hvor der kan diskuteres prut, lort,tårer og smil... Håber der er nogen herinde der enten er lige så tossede som jeg, eller har en god forklaring på om et lille pres eller ti snupper alt ilt osv fra maven.. 

Er i 7. uge og tænker en del .. denne gang skulle gerne være vores tur.. 

Trådopsætningsspørgsmål below:

"upload billeder" ..-aaaarh vel  (skåner jer hah)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

lillespir26

Jeg er selv 35+ 3 Idag og tager også mig selv i af sige til min kæreste jeg skal nr 2 men hvad nu hvis hun kommer ud 

Anmeld

18. januar 2015

Sissel

Altså jeg har ikke været bange for at presse så meget at jeg ville tage iltet fra baby men jeg har da, sidst i mine graviditeter tænkt, hvad nu hvis jeg sætter gang i noget.. Men det har nok mere været fordi den kommende fødsel har været så meget i mine tanker. Og man bruger jo mange af de samme muskler når man føder. Omend der er en liiidt anden styrke bag 

jeg tror bestemt ikke du skal være bange for at tage ilt fra din baby. Den får ilt igennem navlesnoren, som får det fra moderkagen. Den kommer på ingen måde i klemme, når du presser på toilettet

Anmeld

19. januar 2015

E&S

lillespir24 skriver:

Jeg er selv 35+ 3 Idag og tager også mig selv i af sige til min kæreste jeg skal nr 2 men hvad nu hvis hun kommer ud 

Så er du også dejligt tæt på Tror også pludselig det er igangsættelse man så tænker på.. lige nu farer tankerne bare rundt hos mig.. min krop skal forstå at den bare skal holde fast..  HCG er heldigvis målt i dag og igen på Onsdag..det vil nok give lidt ro på..  

Anmeld

19. januar 2015

E&S

Sissel skriver:

Altså jeg har ikke været bange for at presse så meget at jeg ville tage iltet fra baby men jeg har da, sidst i mine graviditeter tænkt, hvad nu hvis jeg sætter gang i noget.. Men det har nok mere været fordi den kommende fødsel har været så meget i mine tanker. Og man bruger jo mange af de samme muskler når man føder. Omend der er en liiidt anden styrke bag 

jeg tror bestemt ikke du skal være bange for at tage ilt fra din baby. Den får ilt igennem navlesnoren, som får det fra moderkagen. Den kommer på ingen måde i klemme, når du presser på toilettet

Og det lyder endda også ret logisk når man læser dine ord..selvfølgelig er det fra navlestreng og ikke fra min mavesæk  Så jeg presser bare videre hehe.. 
Ved ikke om jeg håbede at alle gravide var bange for at presse.. men at det indtil videre bare er mig, giver mig nu en lille følelse af selv-latterlighed.. hehe .. for self er det ikke dér det går galt. 

Anmeld

19. januar 2015

AlberteSophie

Fnis, har tænkt det samme.

her er movicol min redning 

Anmeld

19. januar 2015

minførste

E&S skriver:

Og det lyder endda også ret logisk når man læser dine ord..selvfølgelig er det fra navlestreng og ikke fra min mavesæk  Så jeg presser bare videre hehe.. 
Ved ikke om jeg håbede at alle gravide var bange for at presse.. men at det indtil videre bare er mig, giver mig nu en lille følelse af selv-latterlighed.. hehe .. for self er det ikke dér det går galt. 

Tidligt i min graviditet havde jeg da tanken/frygten flere gange når jeg var på toilettet - hvad nu hvis jeg taber barnet? Og uden jeg lægger mærke til det?

fuldstændig ulogisk, I know!! Men tanken var der nu alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.