Du får bestemt også lige et kæmpe stort kram fra mig!
Jeg kan som de andre også sagtens relatere til nogle af de ting du skriver. Har ikke prøvet at miste dog. Vi har forsøgt i 3 1/2 år nu og jeg har endnu ikke oplevet at få en positiv graviditetstest
Hvis jeg fik en femmer for hver gang vi er blevet overhalet indenom af venner, veninder og bekendte der er blevet gravide med både nr. 1, 2 og 3 ville jeg være millionær
Det er dybt frustrerende og meget, meget svært at være glad og begejstret på deres vegne, selvom jeg oprigtigt gerne ville. Samtidigt skammer jeg mig over min egoisme over ikke at kunne rumme deres glæde. I starten af vores behandlingsforløb synes jeg det var ok. Men efter at have været i behandling gennem 1 1/2 år nu med 3 IUI forsøg og 2 IVF der ikke har båret frugt, kan jeg slet ikke overskue at være i samme rum som nybagte forældre og deres nyfødte - jeg vil ikke engang se på dem for det skærer i hjertet.
Er nu ved mit 3 IVF, men tror ikke på det lykkes. Tanken om hvorvidt det nogensinde vil lykkes er ubærlig
Jeg føler mig enormt ensom og alene med det, så det er "befriende" at der er andre i samme båd (undskyld - håber du forstår hvad jeg mener) for jeg ønsker ikke dette selv for min værste fjende.
Men som nogle af de andre har tilrådet, kan jeg kun anbefale at du betror dig til nogle få gode veninder. Pas på med at være for åben om det dog- det var jeg i starten og fandt ud af at det var hårdt konstant at blive udspurgt når det endnu engang ikke var lykkedes! Derudover er det svært at min kæreste er så lukket omkring det - vi har svært ved at tale om det sammen, hvilket kun gør det sværere.... Hvordan er jeres kommunikation om det derhjemme? Kan du tale med din mand/kæreste om det?
Ønsker dig alt mulig held og lykke
Anmeld