Mærke babys hoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej..

Tirsdag i sidste uge blev jeg indlagt med mistanke om blindtarmsbetændelse og fordi jeg ikke mærkede bette pigen, men der var fint liv i hende og de afviste heldigvis at der var en blindtarmsbetændelse. 

Om torsdagen da jeg stadig var indlagt blev jeg undersøgt af en læge indvendigt og hun fortalte at hun kunne mærke babys hoved og efterfølgende er jeg kommet til at tænke lidt over om det har noget at sige om hun står langt nede i bækkenet eller om fødslen evt. snart nærmer sig ? 

Jeg er førstegangs gravid og beklager hvis jeg spørger lidt dumt, men håber der måske er nogle der kan har en ide om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hej..

Tirsdag i sidste uge blev jeg indlagt med mistanke om blindtarmsbetændelse og fordi jeg ikke mærkede bette pigen, men der var fint liv i hende og de afviste heldigvis at der var en blindtarmsbetændelse. 

Om torsdagen da jeg stadig var indlagt blev jeg undersøgt af en læge indvendigt og hun fortalte at hun kunne mærke babys hoved og efterfølgende er jeg kommet til at tænke lidt over om det har noget at sige om hun står langt nede i bækkenet eller om fødslen evt. snart nærmer sig ? 

Jeg er førstegangs gravid og beklager hvis jeg spørger lidt dumt, men håber der måske er nogle der kan har en ide om det

Hej, jeg selv har en lille pige som ligger meget langt nede i bækkenet! Og JM og læge har på sygehuset i sidste uge mærket hendes hovede meget tydeligt.

jeg døjer utrolig meget med smerter dernede og en grund til at jeg nu intet må lave før fødsel! :/

Kan fortælle en del mere, men du er velkommen til at skrive privat :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.