Michael Jackson!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Hvorfor en øv-morgen?? Er Lucas stadig påvirket af vaccinen?

Han havet feber i går da vi gik i seng men den er forsvundet i løbet af natten man han har ligget og vendt og drejet sig hele natten og været pivet og han har jo ligget hos mig på grund af feberen så endnu en nat uden søvn. 

Men nu feberen væk så mon ikke jeg ikke får en bedre nat i nat det håber jeg sgu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Han havet feber i går da vi gik i seng men den er forsvundet i løbet af natten man han har ligget og vendt og drejet sig hele natten og været pivet og han har jo ligget hos mig på grund af feberen så endnu en nat uden søvn. 

Men nu feberen væk så mon ikke jeg ikke får en bedre nat i nat det håber jeg sgu.

Åhh øv! Krydser fingre for den næste nat! Håber ikke I har en masse planer i weekenden!

Jeg var så oppe det halve af natten for at bage til svigerfamilien i aften! Det MMF er nu lidt sjovt- men tidskrævende Så jeg er også trææææt! og Maya derimod er LYSvågen

Anmeld

28. august 2009

Slettet

Jeg HAAAADER sådan noget!!!

Anmeld

28. august 2009

Lone Jakobsen

Swips.. skriver:

Jeg HAAAADER sådan noget!!!

også her... fuck jeg havde nær pisset i bukserne

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Åhh øv! Krydser fingre for den næste nat! Håber ikke I har en masse planer i weekenden!

Jeg var så oppe det halve af natten for at bage til svigerfamilien i aften! Det MMF er nu lidt sjovt- men tidskrævende Så jeg er også trææææt! og Maya derimod er LYSvågen

Ihh jeg vil se billeder. 

Ha ha Jeg har så lige fundet ud af denne urolige nat skyldes tand nr 2 den er lige brudt igennem inat 

Anmeld

28. august 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Ihh jeg vil se billeder. 

Ha ha Jeg har så lige fundet ud af denne urolige nat skyldes tand nr 2 den er lige brudt igennem inat 

Eeeeigh!! tillykke med tand nr 2!! Så må han gerne brokke sig den lille Lucas! Ihh håber også snart Maya får tænder! det ser bare SÅ kært ud!

Anmeld

28. august 2009

LotteGabriella

Trineviborg skriver:

www.youtube.com/watch

Michael Jackson går igen på Neverland! Liidt creepy!

FUCK et chok jeg fik til sidst

Anmeld

28. august 2009

Bondepigen

Trineviborg skriver:

www.youtube.com/watch

Michael Jackson går igen på Neverland! Liidt creepy!

Fuuuck, hvor er du ond!!!!

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Eeeeigh!! tillykke med tand nr 2!! Så må han gerne brokke sig den lille Lucas! Ihh håber også snart Maya får tænder! det ser bare SÅ kært ud!

Ja det er nemlig bare så sødt Men Lucas er så tosset når han smiler så skal han have tungen i vejn så jeg ikke kan få et tand smil glæder mig til de kommer for oven så jeg kan få et tand smil 

Anmeld

28. august 2009

Tynen

Trineviborg skriver:

Hmm.. det kunne da også være at alle de højgravide skulle kigge den anden vej  

LOL! 
Gad vide om jeg ikke skulle se den et par gange mere.. Det KUNNE jo være at man kunne fremprovokere noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.