Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2015

Majbaby 2015

Hej Allesammen...

Da jeg var til MD skanning i onsdags der drillede baby lidt da hun lå sjovt.. Hun lå med ryggen ud til min mave og er det så svære at mærke liv.. Mærker hende hver dag stort set.. Jeg har foranliggende moderkage.. Kan det spille en rolle.. Mærker tydeligt bevægelse i maven ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Chevro

Altså min første graviditet lå moderkagen også foran, jeg mærkede ham slet ikke ordenligt - kun da han blev pænt stor, var det muligt. 

Denne gang er den bagerst, og jeg mærker min datter hver dag og konstant!  Og jeg får ofte lige en hel fod ud af maveskindet 

Anmeld

18. januar 2015

Majbaby 2015

Chevro skriver:

Altså min første graviditet lå moderkagen også foran, jeg mærkede ham slet ikke ordenligt - kun da han blev pænt stor, var det muligt. 

Denne gang er den bagerst, og jeg mærker min datter hver dag og konstant!  Og jeg får ofte lige en hel fod ud af maveskindet 

Så ingen grund til bekymring...  Jeg mærker også lidt spark 

Anmeld

18. januar 2015

Chevro

Majbaby 2015 skriver:

Så ingen grund til bekymring...  Jeg mærker også lidt spark 

Så længe at du fornemmer bevægelser inde i maven, er det helt ok  Det er først et problem, den dag du slet ingenting fornemmer! 

Så skal du kontakte FG, for så kan der være noget galt.

Anmeld

18. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Majbaby 2015 skriver:

Hej Allesammen...

Da jeg var til MD skanning i onsdags der drillede baby lidt da hun lå sjovt.. Hun lå med ryggen ud til min mave og er det så svære at mærke liv.. Mærker hende hver dag stort set.. Jeg har foranliggende moderkage.. Kan det spille en rolle.. Mærker tydeligt bevægelse i maven ��

Jeg havde også foranliggende moderkage med min datter, men jeg mærkede hende både tidligt, meget og tydeligt

Hun lå for det meste med ansigtet mod moderkagen

Anmeld

18. januar 2015

Majbaby 2015

MummiT skriver:

Jeg havde også foranliggende moderkage med min datter, men jeg mærkede hende både tidligt, meget og tydeligt

Hun lå for det meste med ansigtet mod moderkagen

Er i uge 22 og uge 23 Idag.  Skal man mærke liv hver dag nu 

Anmeld

18. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Majbaby 2015 skriver:

Er i uge 22 og uge 23 Idag.  Skal man mærke liv hver dag nu 

Tror først det er fra uge 24 man kan skal mærke liv hver dag.

Jeg kan ikke huske det, mærkede liv hver dag fra uge 19, så bekymrede mig ikke så meget om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.