steriliseret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.684 visninger
22 svar
2 synes godt om
18. januar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vervejer at blive steriliseret når vores 3 barn bliver født ved ks til sommer.

vi vil ikke have flere.

nogen der er som vil fortælle om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

k&k&k&k

hannetheis skriver:

vervejer at blive steriliseret når vores 3 barn bliver født ved ks til sommer.

vi vil ikke have flere.

nogen der er som vil fortælle om det

Følger lige med, da vi står med samme tanker efter vores nr 3 ser dagens lys også til sommer 

Her er det nok manden der skal igennem det 

Anmeld

18. januar 2015

Masig

Følger også lige med da vi længe har snakket om det samme her når nr. 2 er kommet til verden...

Anmeld

18. januar 2015

hannetheis

k&k&k&k skriver:

Følger lige med, da vi står med samme tanker efter vores nr 3 ser dagens lys også til sommer 

Her er det nok manden der skal igennem det 

her er det mig der skal. Mest fordi de kan gøre det under ks

Anmeld

18. januar 2015

Carina:-)

Hvad vil du vide? Jeg fik det i 2012 ved ks- og ja det var jo bare et simpelt indgreb  

Valgte det efter 7 fødsler ,og det faktum at selv om jeg var fyldt 40 er jeg voldsom fertil og havde ikke lyst til flere gravditeter- er blevet gravid på flere forskellige præventioner og sterilliation var det eneste lægerne anbefalede var det mest sikre for mig

Anmeld

18. januar 2015

hannetheis

Carina:-) skriver:

Hvad vil du vide? Jeg fik det i 2012 ved ks- og ja det var jo bare et simpelt indgreb  

Valgte det efter 7 fødsler ,og det faktum at selv om jeg var fyldt 40 er jeg voldsom fertil og havde ikke lyst til flere gravditeter- er blevet gravid på flere forskellige præventioner og sterilliation var det eneste lægerne anbefalede var det mest sikre for mig

tænker efter.

er ens krop cyklus som før. Eller er der nogle kropsmæsdige forandringer du har mærket.

Anmeld

18. januar 2015

Carina:-)

hannetheis skriver:

tænker efter.

er ens krop cyklus som før. Eller er der nogle kropsmæsdige forandringer du har mærket.

Fuldstændig som den plejer- og nej ingen forandringer.

Man har ægløsning som man plejer og mens som man plejer.

Her har det givet ro på ,for tænkte altid på risikoen ved sex førhen - og nu har jeg været sterilliseret i 2 år og ingne graviditet så det virker 

Anmeld

18. januar 2015

Kløver

Carina:-) skriver:

Fuldstændig som den plejer- og nej ingen forandringer.

Man har ægløsning som man plejer og mens som man plejer.

Her har det givet ro på ,for tænkte altid på risikoen ved sex førhen - og nu har jeg været sterilliseret i 2 år og ingne graviditet så det virker 

Håber det er ok jeg blander mig  

ved du hvordan de gør, altså binder de en knude om eller klipper de et stykke af æggelederne eller ?  

Har de snakket noget om risiko for graviditet udenfor livmoderen når man er steriliseret og feks kræft i æggestokkene ? 

Vil selv steriliseres i forbindelse med ks her til sommer  

Anmeld

18. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg vil anbefale at du beder dem om at klippe æggelederne over og brænder enderne. Blev steriliseret med clips tilbage i 2010, men måtte på den igen i 2011, da det ikke virkede. Efter anden omgang har der intet været, mens og cyklus uændret, og ingen graviditet

Anmeld

18. januar 2015

Kløver

Mom skriver:

Jeg vil anbefale at du beder dem om at klippe æggelederne over og brænder enderne. Blev steriliseret med clips tilbage i 2010, men måtte på den igen i 2011, da det ikke virkede. Efter anden omgang har der intet været, mens og cyklus uændret, og ingen graviditet

Blev du gravid selvom du var steriliseret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.