Øv. Har nok mistet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg har mistet mit foster her til morgen. Siden tirsdag har jeg haft lidt brunligt udflåd, men i dag kom der meget og der kom mørkerødt blod i dag også. Jeg har et barn og blev gravid i første hug med det jeg har i maven nu. Første gang blev jeg også gravid med det samme. Havde glædet mig sådan til at min søn kunne blive storebror. Hvorfor mister man? Og har andre prøvet at mister en gang og alligevel få et barn forholdsvis hurtigt bagefter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

JH12

Januar14, var jeg igennem en MA og medicinsk abort. 

Marts stod jeg med en positiv test, MD scanning (uge21) viste at babys hjerte var stoppet med at slå, dagen efter den 22 juli var jeg igennem en fødsel.. 

Oktober stod jeg igen med en positiv test, og er gravid i uge 18 nu. 

Det sker desværre en gang imellem at man mister, og inden uge 12 kan det være fordi der er noget i vejen med fosteret.. 

Jeg krydser fingre for du hurtigt bliver gravid igen.. 

Anmeld

18. januar 2015

Meandu

JH12 skriver:

Januar14, var jeg igennem en MA og medicinsk abort. 

Marts stod jeg med en positiv test, MD scanning (uge21) viste at babys hjerte var stoppet med at slå, dagen efter den 22 juli var jeg igennem en fødsel.. 

Oktober stod jeg igen med en positiv test, og er gravid i uge 18 nu. 

Det sker desværre en gang imellem at man mister, og inden uge 12 kan det være fordi der er noget i vejen med fosteret.. 

Jeg krydser fingre for du hurtigt bliver gravid igen.. 

Ej fandt man ud af hvorfor hjertet stoppede med at slå i uge 21? Det er jeg godt nok ked at høre ;(

Anmeld

18. januar 2015

Meandu

Anonym skriver:

Jeg tror jeg har mistet mit foster her til morgen. Siden tirsdag har jeg haft lidt brunligt udflåd, men i dag kom der meget og der kom mørkerødt blod i dag også. Jeg har et barn og blev gravid i første hug med det jeg har i maven nu. Første gang blev jeg også gravid med det samme. Havde glædet mig sådan til at min søn kunne blive storebror. Hvorfor mister man? Og har andre prøvet at mister en gang og alligevel få et barn forholdsvis hurtigt bagefter??

Det er jeg ked at høre ;( jeg mistede for 2 mdr. Siden. Også barn nr 2. Tror måske at jeg er gravid igen. Skal teste om 3 dage  

Anmeld

18. januar 2015

JH12

Meandu skriver:

Ej fandt man ud af hvorfor hjertet stoppede med at slå i uge 21? Det er jeg godt nok ked at høre ;(

Der var kommet en blodprop i navlesnoren.. Han fejlet intet og var simpelthen så fin.. 

Anmeld

18. januar 2015

Meandu

JH12 skriver:

Der var kommet en blodprop i navlesnoren.. Han fejlet intet og var simpelthen så fin.. 

Hold da op. Hvor er lidt nogle gange uretfærdig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.