Forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

224 visninger
0 svar
0 synes godt om
18. januar 2015

Chr88

Hej Piger jeg har lige lidt spørgsmål. jeg har været til gynækolog for ca 4½år siden hvor jeg fik af vide at jeg har pco og skulle have hjælp til at blive gravid. min mens cyklus svingede meget og kunne være op til ca 60 dage. jeg havde et meget stressende liv.ca 6 måneder efter startede jeg på pco kost, gik i trænings center hver dag og fik en ny kæreste og et mindre stressende liv.. 4 måneder efter var jeg uventet gravid. nu er vores datter 3½ år gammel og vi har ikke brugt beskyttelse over et år nu.. min cyklus har svinget mellem 27-36 dage men har her på det sidste ligget på 28 dage. jeg har også de sidste to måneder fået en positiv ægløsnings test, har i mange måneder haft æl slim, men besluttede mig for at teste for to måneder siden for at være sikker på at det var æl. mit spørgsmål er så kan man godt få en positiv ægløsnings test uden der kommer et brugbart æg? burde jeg få en ny vurdering af en gynækolog? min læge mener at jeg ikke har pco fordi jeg ikke har forhøjet mandlig kønshormon. jeg lider meget af uren hud og smerter i æggestokkene fra omkring ægløsning og frem til mens. min mens er som regel kraftig og gør meget ondt. lever på smertestillende de første dage. undskyld den lange smøre men er lidt forvirret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.