Pludselig tabt 2 kg i uge 27. Bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
2 svar
2 synes godt om
18. januar 2015

Manna

Ja som overskriften siger har jeg tabt to kg bare sådan uden videre. Jeg har vejet mig med ca 1 uges mellemrum og har taget lige så stille på. Har ligget på ca +8 kg nogen tid. Jeg har om aftenen kunnet se hvor strømpeelastikken har siddet men har ellers ikke bemærket ødem.

Skal jeg være bekymret?

Er der nogle andre forslag til årsag end mindre ødem til det pludselige vægttab?

Manna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

FrkGranger

Manna skriver:

Ja som overskriften siger har jeg tabt to kg bare sådan uden videre. Jeg har vejet mig med ca 1 uges mellemrum og har taget lige så stille på. Har ligget på ca +8 kg nogen tid. Jeg har om aftenen kunnet se hvor strømpeelastikken har siddet men har ellers ikke bemærket ødem.

Skal jeg være bekymret?

Er der nogle andre forslag til årsag end mindre ødem til det pludselige vægttab?

Manna

Min vægt var meget svingende gennem hele graviditeten og jm svar var at det kunne være vand i kroppen eller at baby tog mere næring fra mig end det jeg spiste...

Men hvis du er bekymret så ring til din jm i morgen, jeg blev sendt tilekstra skanning da det kunne give mig lidt ro omkring at han tog nok på

Anmeld

18. januar 2015

lillespir26

Manna skriver:

Skal jeg være bekymret?

Manna

Ved vand i kroppen ville jeg ikke være bekymret ved pludselig vægt tab nærmer ved pludselig vægtstigning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.