Hvad er det bedste du ved (sjove "ting")

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2015

Masig

Noget der kan redde min dag, er når knægten er puttet, så tage et virkelig varmt karbad, gerne med masser af sæbeskum i, dæmpet belysning, stearinlys, og lidt rolig musik i baggrunden og ellers bare fred og ro (og måske lige en White Russian i hånden, når jeg ikke er gravid )

Den er jo nok klassisk, men nøj det er skønt efter en dag, der måske har været lidt hektisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

B&J

Katia Juul Skovgaard skriver:

Jeg elsker at komme hjem og smide bukser og strømper.

Det er sgu noget Fanden har skabt, det ser bare ikke godt ud at rende med røven bar i en vuggestue

Du har helt ret efter en hård arbejds dag smid bukserne også strømperne også tit hopper jeg i et par løse bukser åhh det er fantastisk

Anmeld

18. januar 2015

Katia Juul Skovgaard

B&J skriver:

Du har helt ret efter en hård arbejds dag smid bukserne også strømperne også tit hopper jeg i et par løse bukser åhh det er fantastisk

Fnis.. 

Det er ikke altid jeg når de løse bukser, 

de ligger jo heeeeeele vejen ovenpå 

Anmeld

18. januar 2015

MyLove E

Det bedste jeg ved er når, manden og jeg redder op inden på vores sove sofa i stuen og "holder ferie" i stuen. 

Det er bare hyggeligt og ikke lige som alle andre dage..

Anmeld

18. januar 2015

B&J

Katia Juul Skovgaard skriver:

Fnis.. 

Det er ikke altid jeg når de løse bukser, 

de ligger jo heeeeeele vejen ovenpå 

Nej så gad jeg heller ikke... Men om sommeren ville ønske min krop var smuk i en bikini så ville jeg gå i det 

Anmeld

18. januar 2015

WilliamDSTN

sommerc skriver:

Hvad er det bedste du ved ?? 

Ja selvfølgelig vores/dit/dine børn, mand, kone, kærester, dyr osv

men tænker andet

ja jeg elsker jo at når beg skal i seng, så tage strømper på i sengen, putte mig godt under dynen og tage dem af med fødderne under dynen og rigtig mærke dynen med bare fødder hehe det rr måske underligt men synes det er skønt efter at måske have haft strømper på en hel dag hehe 

bare en sjov hygge tråd ������❤️

Hvad med dig ???

Hmm jeg elsker når vi har lagt os ind i sengen at skubbe mit hoved ind i mellem min mands skulderblade eller når jeg har haft strømper på et par timer og så tage dem af og gå rundt på det dejlig kolde gulv 

Anmeld

18. januar 2015

HVPigen

Og klø øren med en vatpind !  
eller børste tænder og spise en sur æble bagefter ( i know det er mærkelig )

Anmeld

18. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Uuuh jeg elsker den følelse af at man bare er varm over det hele efter er langt, varmt brusebad! Og så elsker jeg at være nøgen 

Om sommeren er det bedste jeg ved at hygge med en god bog på en altan om aftenen, med et glas god vin ved hånden  

Anmeld

18. januar 2015

Katia Juul Skovgaard

B&J skriver:

Nej så gad jeg heller ikke... Men om sommeren ville ønske min krop var smuk i en bikini så ville jeg gå i det 

Især i haven

Men har godt nok langt til bikini-krop 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.