Inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. januar 2015

FrkRaarup

Skal om et par måneder døbe mit guld (dreng)  I den forbindelse søger jeg inspiration og vil gerne se hvad I gjorde. Både med pynt, opstilling, kager og så videre 

Post hjertens gerne billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

EAF

FrkRaarup skriver:

Skal om et par måneder døbe mit guld (dreng)  I den forbindelse søger jeg inspiration og vil gerne se hvad I gjorde. Både med pynt, opstilling, kager og så videre 

Post hjertens gerne billeder 

Hvis du går op i søgefeltet og indtaster Inspiration barnedåb, så vælter det frem med indlæg med massevis af besvarelser  Så behøver du ikke vente på nye indlæg, da de nok går igen i de andre tråde 

Anmeld

8. februar 2015

Blikfang.com

Prøv at se linket her:

http://babyboejler.blogspot.dk/2012/08/pynt-til-dab.html

Her er kage, pynt og indbydelser fra min drengs dåb.

Anmeld

16. februar 2015

LLT.

Jeg lavede denne i går, evt kunne sløjfen så være grøn eller blå, skal have barnedåb 1.marts 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2015

SHERO

Her er vores bord og kager til Amandas dåb i sommers... Jeg er ikke særlig vild med lyserød og lilla og de traditionelle pige dåbs farver.. Så jeg havde valgt en neutral farve og så en masse forskellige pastel farver. Havde valgt ikke at lave en stor dåbskage, da jeg ærligtalt er ved at være godt træt af fondant kager.. Så havde lavet en masse forskellige pastelfarvet små kager... Mini cupcakes, kys og macaroons... og så havde jeg lavet et pastelfarvet slik buffé til alle ungerne (STOR succes).

Bordbort havde jeg sat på glassene med små klemmer og med farvet silkebånd i.. og ved ankomst efter kirken, inden maden, havde jeg lavet "godteposer" til børnene med en ostehaps, rosiner, en kiks og sæbebobler.. Der var ret mange børn med, og de bliver jo lidt  utålmodige, så de underholdte sig selv udenfor med sæbeboblerne...

Her er lidt billeder....

Anmeld

16. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nu har vi dog en lille pige, men måske det kan inspirere lidt.

vi købte fra denne hjemmeside:

http://www.danskpapirvare.dk/varegrupper/showroom/inspiration-til-konfirmation/borddaekning-gammel-rosa-/

De var rigtig søde at handle med. De kom til at sende nogle pakker forkerte servietter med. Vi kontaktede dem, og allerede dagen efter kom de rigtige.

Min mor havde hæklet dimser til lysene, formet som små kroner. Hun havde også hæklet små sommerfugle i gl rosa, mørk lyserød(eller hvad farve de nu har) og grå(som faktisk var grøn, men det var vist kun hende der kunne se det). Og så små blomster i samme farver. 

Det lå på bordet sammen med nogle små gennemsigtige perler fra hjemmesiden ovenover.

kage Der havde jeg selv bagt en æble/karamelkage og så havde min mor og svigermor også bagt(chokoladekage og squashkage)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.