Kvinde til kvinde .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. januar 2015

Nanastep

Hej alle . 

Ville høre jer der går og venter på test dag. Hvad kan i mærke helt nede i maven? 

Hvis jeg hæver stemmen så giver det jag helt nede i siderne og hvis jeg rejser mig for hurtigt så kommer der nogle stik, mine bryst vorter er ikke ømme men de klør en del , har hovedepine og temmelig træt . Skal lige siges at jeg gennemgik en spontan abort for 25 dage siden

alt hcg er ude og tror jeg mærkede min ægeløsning for 1 1/2 uge siden . 

Hvad siger i kan det være at jeg er gravid ? Tør ikke teste før i morgen tidlig . Vi ønsker så meget en ny baby begge to . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

Mulle0802

Nanastep skriver:

Hej alle . 

Ville høre jer der går og venter på test dag. Hvad kan i mærke helt nede i maven? 

Hvis jeg hæver stemmen så giver det jag helt nede i siderne og hvis jeg rejser mig for hurtigt så kommer der nogle stik, mine bryst vorter er ikke ømme men de klør en del , har hovedepine og temmelig træt . Skal lige siges at jeg gennemgik en spontan abort for 25 dage siden

Hvad siger i kan det være at jeg er gravid ? Tør ikke teste før i morgen tidlig . Vi ønsker så meget en ny baby begge to . 

3 dage efter ægløsning mærker jeg små niv i venstre side - cyklus 11. Inden udredning (håber der er gevinst og det ikke blot er indbildning)

Anmeld

17. januar 2015

modesty

Nanastep skriver:

Hej alle . 

Jeg har mærket alle mulige symptomer uden at være gravid. Kroppen kan spille en et puds når man virkelig ønsker noget.

Der er intet andet at gøre end  og vente på mens-dag. 

Anmeld

17. januar 2015

namaha

Jeg er gravid nu, og månederne op til min graviditet har jeg gået og haft kløe, ømme bryster, træthed os alt hvad man kan tro der gør man er gravid, men den var der ikke

den måned hvor jeg så var gravid mærkede jeg ingen ting, heller ikke ondt i maven som om jeg skal have mens, intet mærkede jeg det kom først da jeg var uge 5+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.