Barselsønsker når man venter nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
7 svar
1 synes godt om
16. januar 2015

Nadia&Daniel

Folk er begyndt at bede om barselsønsker - ved slet ikke hvad vi skal finde på. Har Laura fra 2010 og venter lillesøster slut feb. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Vi udleverede ikke deciderede ønsker - folk kom bare med dét de havde lyst til at give  

Vi fik en del tøj, og jeg kan huske at jeg først synes det var lidt overflødigt for vi havde jo - men jeg blev rigtig glad for det vi fik, for det var alligevel lidt specielt at give lillesøster sit helt eget nye sæt tøj på

Ellers fik vi lidt tøjdyr og sengetøj. 

Anmeld

17. januar 2015

bvk

Til Nr 2 har vi været glade for giraffen  sofie,  en  lille blød fotobog og legetøj til badet.

Men synes nu også det var rart med tøj og bøger og hvad folk nu ellers er kommet med ☺

Anmeld

17. januar 2015

Mor1986

Min søster har lige fået nr to. Jeg gav lidt legetøj til når hun bliver ældre. Et par bukser og et lyserødt fleece tæppe. 

Og så er jeg en moster der giver lidt tøj og legetøj løbende. 

Anmeld

17. januar 2015

Masig

Vores den første blev født om sommeren så det er mest sommertøj vi har. Nr 2 bliver vinterbarn  så derfor er uld tøj velkomment her og generelt lidt varmere tøj end vi brugte til den første...

Anmeld

17. januar 2015

Susje

Nadia&Daniel skriver:

Folk er begyndt at bede om barselsønsker - ved slet ikke hvad vi skal finde på. Har Laura fra 2010 og venter lillesøster slut feb. 

Altså vores den første er et forårsbarn, og nummer to et vinterbrug (venter bare på baby gider komme ud til os ��), så vi har ønsket lidt uldbodyer, uldhue og varme futter. Derudover har vi ønsket fine savlesmækker gerne med tekst på og strømper og strømpebukser til newborn (syntes mange af de små strømper vi havde, da vi fik den første var så kæmpe store, når han fik dem på), så har vi ønsket nogle flere natdragt I str. 56 og nogle flere slå-om-bodyer i str. 56. Min morbror plejer at købe en Barnets bog, så det har vi ikke ønsket, det regner jeg med vi får af ham ��, men ellers er det da et godt gave ønske medmindre du har købt ☺

Hvad med en nusseklud, en bamse eller et tæppe med barnets navn, fødselsdato, vægt  o.l. eller en af de der personlige bøger, hvor der bliver skrevet oplysninger om barnet ind i en historie. Det kunne også være en uro til at hænge over sengen (hvis I ikke allerede har). På www.abeungen.dk kan man købe babysengetøj med sangtekst på, det synes jeg faktisk er ret sødt og specielt (overvejer at ønske sådan et sæt selvom vi har masser af sengetøj ��). Det kunne også være noget til hendes værelse fx et billede, en bestemt hylde, en knage, en spilledåse, en figur e.l. 

Håber du kan bruge det til lidt inspiration 

Anmeld

17. januar 2015

Morgensol

Jeg sendte en ønskeliste til min svigermor forleden som ser sådan ud:

Tilskud til ståbræt
Slynge/vikle
Tøj str 56 (heldragter, natdragter, strømpebukser)
Vågelampe
Lagner til lift
Stofbleer gerne med mønster
Hæklet barnevognsophæng
Flexibath badestol

desuden har vi ønsket os tilskud til ny babyalarm

en ny ammepude 

sofie le giraf

milestonecards

Anmeld

17. januar 2015

Nadia&Daniel

Tak for alle Jeres gode idéer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.