Nadia&Daniel skriver:
Folk er begyndt at bede om barselsønsker - ved slet ikke hvad vi skal finde på. Har Laura fra 2010 og venter lillesøster slut feb. 
Altså vores den første er et forårsbarn, og nummer to et vinterbrug (venter bare på baby gider komme ud til os ), så vi har ønsket lidt uldbodyer, uldhue og varme futter. Derudover har vi ønsket fine savlesmækker gerne med tekst på og strømper og strømpebukser til newborn (syntes mange af de små strømper vi havde, da vi fik den første var så kæmpe store, når han fik dem på), så har vi ønsket nogle flere natdragt I str. 56 og nogle flere slå-om-bodyer i str. 56. Min morbror plejer at købe en Barnets bog, så det har vi ikke ønsket, det regner jeg med vi får af ham , men ellers er det da et godt gave ønske medmindre du har købt ☺
Hvad med en nusseklud, en bamse eller et tæppe med barnets navn, fødselsdato, vægt o.l. eller en af de der personlige bøger, hvor der bliver skrevet oplysninger om barnet ind i en historie. Det kunne også være en uro til at hænge over sengen (hvis I ikke allerede har). På www.abeungen.dk kan man købe babysengetøj med sangtekst på, det synes jeg faktisk er ret sødt og specielt (overvejer at ønske sådan et sæt selvom vi har masser af sengetøj ). Det kunne også være noget til hendes værelse fx et billede, en bestemt hylde, en knage, en spilledåse, en figur e.l.
Håber du kan bruge det til lidt inspiration 
Anmeld