udredning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

215 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2015

Anonym trådstarter

Ak ja.... Er igang med udredning og mens jeg venter er jeg begyndt på Kiss kost og fitness 3-4 gange om ugen. Resultatet af det :længere cyklus end normalt, har lagt omkring 40-45 dage de sidste to gange, idag er jeg på dag 51. Jeg bliver vanvittigt har slet ikke tænkt på baby det sidste lange stykke tid fordi jeg har koncentreret mig om kost og motionen. Så det er yderst frustrerende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

S*DD

Det er jo nok ikke grundet den nye livsstil at den er blevet længere. Mine blev også længere og længere for hver gang. Og den sidste var på 51 dage. 

Men nu er der ikke så længe til du får svar på prøver? 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Det er jo nok ikke grundet den nye livsstil at den er blevet længere. Mine blev også længere og længere for hver gang. Og den sidste var på 51 dage. 

Men nu er der ikke så længe til du får svar på prøver? 

Nej men den lå på de 40-45, så kom den op på 60 og sidst var den 42 og så 40 men nu stiger den igen, det var ellers dejligt med en "kort" cyklus på 40... Jeg bliver bare snart sindsyg nej forhåbentlig ikke. Men jeg aner det jo ikke. Ved ingenting ved ikke hvornår jeg kan forvente at få svar der er gået en måned nu

Anmeld

17. januar 2015

S*DD

Anonym skriver:

Nej men den lå på de 40-45, så kom den op på 60 og sidst var den 42 og så 40 men nu stiger den igen, det var ellers dejligt med en "kort" cyklus på 40... Jeg bliver bare snart sindsyg nej forhåbentlig ikke. Men jeg aner det jo ikke. Ved ingenting ved ikke hvornår jeg kan forvente at få svar der er gået en måned nu

Så er der ikke så længe til svar 

Men ja man bliver så frustreret når ens krop ikke funger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.