hjælp til valg af smørrebrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2015

Karina84

De3Guldklumper skriver:

Jeg bryder mig ikke om smørebrød da jeg simpelthen ikke spiser alt det "ekstra" fyld og det hjælper ikke bare at skrabe det af - det har stadig rørt det andet men en æg og rejer samt ørred med æggestand - det kan jeg klemme ned men når vi har været afsted så er der altid rift om æggemadderne fordi det er noget alle kan lide som oftest 

Jeg har det på samme måde  Plus der altid er virkelig meget pålæg på et mikroskopisk stykke rugbrød. Har selv lavet flere 1000'er af dem, så jeg kender de fleste slags.

Hmm jeg vil tro at æg/rejer, leverståhej og rullepølse vil være dem der går flest af.

Personligt ville jeg vælge den hvor jeg kan skrabe mest af, uden at jeg kan smage det på pålægget, dvs. nok en leverpostej m. bacon (som i øvrigt er mums, hvis bare forholdene passer)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

LinLin

Tranebaer skriver:

Vælger altid fiskefilet  

Ved at der er sket et kæmpe fald i salget af rullepølse, fordi mange er bange for at spise det pga. listeria, så tænker at hvis I vælger den, er der nok nogle der vil holde sig fra den..

Vi har meget sjældent Rullepølse i køleskabet og jeg spiser det slet ikke så det har jeg da overhovedet ikke tænkt på! 

Anmeld

16. januar 2015

LinLin

De3Guldklumper skriver:

Jeg bryder mig ikke om smørebrød da jeg simpelthen ikke spiser alt det "ekstra" fyld og det hjælper ikke bare at skrabe det af - det har stadig rørt det andet men en æg og rejer samt ørred med æggestand - det kan jeg klemme ned men når vi har været afsted så er der altid rift om æggemadderne fordi det er noget alle kan lide som oftest 

Jeg kan fx ikke lide æg men den og fiskefilet bliver der bestilt mest af

Anmeld

16. januar 2015

Foreversmile

Kamsteg, roastbeef og fiskefilet Får helt lyst til det

Anmeld

17. januar 2015

bøllen

Mmm elsker lækkert smørrebrød . Så ville vælge det meste - men 3 har jeg valgt

roastbeef , fiskefile & kamsteg 

Anmeld

17. januar 2015

Maja_4000

Jeg laver (MANGE) smørrebrød på mit arbejde.. De mest populære hos os er helt sikkert fiskefilet, æg og rejer, roastbeef og flæskesteg 

Anmeld

17. januar 2015

LinLin

Maja_4000 skriver:

Jeg laver (MANGE) smørrebrød på mit arbejde.. De mest populære hos os er helt sikkert fiskefilet, æg og rejer, roastbeef og flæskesteg 

Tak for svar fra en kender 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.