sportgrene!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej alle..
Ja, jeg må jo holde gang i biksen
Jeg vil gerne høre om jeres sportsgrene! både fra da i var yngre, og nu!
Jeg har selv dyrket MANGE forskellige ting, men MIN sport var basket (indtil jeg blev syg ).. spillede på ungdomslandsholdet og var allerede tilbudt high school og colege scholarship i USA (LA).
Jeg trænede med mit klubhold 3 gange om ugen, landsholdet én gang om ugen, en kamp med hvert hold hver uge (plus minus) og en dags styrke træning.. så løbetrænede jeg hver anden dag.. samtidig passede jeg skolen (med topkarakterer), vennerne og kæresten (som også spillede, naturligvis)..
tænk en masse overskud jeg havde dengang!
lad mig høre om Jeres!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Moderator

come on...jeg er ikke den eneste med en sportsgren!?

Anmeld

27. august 2009

Stineve

Hold da op Caroline.. der har virkelig været gang i dig !!
Hvor fedt!

Jeg har spillet fodbold, men det var ikke noget for mig.. så gik jeg til rytme gymnastik i 8 år, og blev enormt dygtig.. handlede meget om smidighed..
Men pga en skade i foden, måtte jeg stoppe.. senere startede jeg til tennis, som jeg spillede i 2 år.. var til turneringer hver anden weekend ca.. måtte dog igen stoppe pga min skade i foden, som jeg senere blev opereret for.. siden jeg har ikke kunne dyrke sport på samme niveau .. det er faktisk 4 år siden jeg sidst har dyrket sport.. nu er jeg dog begyndt at stå på rulleskøjter 3-4 gange om ugen..

Anmeld

27. august 2009

Moderator

Stineve skriver:

Hold da op Caroline.. der har virkelig været gang i dig !!
Hvor fedt!

Jeg har spillet fodbold, men det var ikke noget for mig.. så gik jeg til rytme gymnastik i 8 år, og blev enormt dygtig.. handlede meget om smidighed..
Men pga en skade i foden, måtte jeg stoppe.. senere startede jeg til tennis, som jeg spillede i 2 år.. var til turneringer hver anden weekend ca.. måtte dog igen stoppe pga min skade i foden, som jeg senere blev opereret for.. siden jeg har ikke kunne dyrke sport på samme niveau .. det er faktisk 4 år siden jeg sidst har dyrket sport.. nu er jeg dog begyndt at stå på rulleskøjter 3-4 gange om ugen..

lyder da også til din sports fremtid er blevet uretfærdigt stoppet!?
Jeg har også redet i mange år, spillet fodbold (ikke mig), gået til gymnastik, spillet golf, svømning....hmm... har jeg dyrket flere sportsgrene!?
Golf er det eneste jeg stadig dyrker..og så går jeg en masse, for jeg kan ikke løbe pga. en knæskade

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

You asked for it...

Jeg startede med at spille badminton som 8 årig og spillede også eliteniveau som teenager med træningsophold to gange i Thailand da jeg var 16 og 17 år og træning 4 gange ugentligt. Sideløbende hermed spillede jeg håndbold fra jeg var 12-16 år, men måtte så herefter vælge.

Da jeg kom i gymnasiet som 17 årig, faldt interessen for badmintin i takt med, at andre interesser blev vakt, og jeg endte helt med at stoppe. I stedet startede jeg igen til håndbold og spillede lidt fodbold også begge sportsgrene i serie 2.

Når jeg ikke er gravid spiller jeg håndbold i serie 1 og træner 2 gange om ugen, hvilket jeg bare nyder til fulde. Derudoverspiller jeg hyggefodbold på et 7-mands hold og træner 2 gange om ugen her også.

Jeg spillede både fodbold og håndbold ind til jeg var 22 uger henne.

Knus Linda 33+5

Anmeld

27. august 2009

ivfmarie

Gammel rytter...
Nu dyrker jeg "hundesport" på konkurrenceplan. Lydighed og agility.

Marie

Anmeld

27. august 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

Hej alle..
Ja, jeg må jo holde gang i biksen
Jeg vil gerne høre om jeres sportsgrene! både fra da i var yngre, og nu!
Jeg har selv dyrket MANGE forskellige ting, men MIN sport var basket (indtil jeg blev syg ).. spillede på ungdomslandsholdet og var allerede tilbudt high school og colege scholarship i USA (LA).
Jeg trænede med mit klubhold 3 gange om ugen, landsholdet én gang om ugen, en kamp med hvert hold hver uge (plus minus) og en dags styrke træning.. så løbetrænede jeg hver anden dag.. samtidig passede jeg skolen (med topkarakterer), vennerne og kæresten (som også spillede, naturligvis)..
tænk en masse overskud jeg havde dengang!
lad mig høre om Jeres!

Sørme godt du holder gang i biksen

Her har jeg prøvet:
jazzballet. (en sæson men sys det var kedeligt)

Dans (en enkel aften, dælme da noget mærkelig noget man skal danse med en pige)

Rugby. (drengene gad ikke ha´mig med fordi jeg tacklede for hårdt)

Håndbold. (altså det var fra jeg var 2 til jeg var 16, stoppede pga knæskade)

Fodbold (totalt kedeligt, de tuder jo hele tiden)

Ishockey (spillede fra jeg 14 og indtil sidste sommer hvor Malu kom i mavsen)

ved ishockey har jeg også været træner i MANGE år. og regner bestemt med at blive det igen, når Malucca bliver lidt større.

Anmeld

27. august 2009

NaFe

Svømmer.....

Været elite svømmer i flere år, vundet flere danmarks mesterskaber inde for langsdistance......Måtte dog stoppe på grund af knæskade...

Sener startede jeg til Boksning....og min træner syntes jeg havde talent, var egentlig bare motionsboksning, men han ville have mig til a stille op i kampe...så blev til et par stykker....men syntes sku ikke det var så fedt med blå mærker i hele hovedet...

Elsker sport....

Anmeld

27. august 2009

FrkT

Puhhh ha, ja nu er jeg jo bare en doven tyk tøs, lol  Men har da dyrket en smule sport.... dog aldrig noget jeg faldt vildt for! Har dog altid været vild med basketball i skolen, men der var ingen hold i nærheden, så har aldrig rigtig prøvet at gå til det (var ellers ret god til det).

Men jeg dyrkede alm. gymnastik på forskellige alderssvarende hold fra jeg var 3 til jeg var ca. 10.

Så gik jeg til springgymnastik fra jeg var 6 til jeg var 13, og det var jeg altid vild med.

Spillede lidt fodbold on and off fra jeg var 7 til jeg var 12...

Spillede håndbold fra jeg var 8-9, igen fra jeg var 10-11, igen fra jeg var 12-13 og igen fra jeg var 15-16. Kunne meget godt lide det, men blev gang på gang træt af altid at være den allerdårligste på holdet, for jeg var virkelig ringe til det!

Og så spillede jeg lidt badminton fra jeg var 11-13.

Det var vist det..... som I kan se fandt jeg aldrig "min sportsgren", og dyrker heller ikke noget nu.

Anmeld

27. august 2009

Sujan

Har gået til forskellige ting. Spillede håndbold i mange år men fordi jeg har for korte muskler og akilesene så blev mine ben belastet for meget. Min læge sagde så jeg skulle have sko med hæl på men synes jeg blev for mærkeligt så jeg droppede det. Nu dyrker jeg bare slm. fitness. Men måske man skulle finde noget at gå til så man havde en god sund hobby så man kunne blive holdt lidt i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.