Gravid og mistanke om kønssydom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2015

May86

Jeg ville da ringe til fødegangen og spørge, hvad de siger til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

Sprit25

Jeg er forvirret. Du siger I var sammen for første gang her forleden? Hvad med da I lavede baby eller er han ikke far til baby

Anmeld

16. januar 2015

Vaya

Herpes og kønsvorter smitter hovedsageligt når det er i udbrud, så hvis ikke I kan se noget på ham, så er sandsynligheden for at du har det lille. Mor og barn deler ikke blod, så det kan ikke overføres på den måde. F.eks. kan en mor med HIV godt få et barn uden

Klamydia som er mest udbredt er nemt kureret både ved dig og barn, og tror ikke det kan gøre barn noget.

Det er de tre mest udbredte kønssygdomme, så jeg tror, at du kan tage det ganske roligt, især når det er ved kejsersnit, som du siger.

Anmeld

16. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sprit25 skriver:

Jeg er forvirret. Du siger I var sammen for første gang her forleden? Hvad med da I lavede baby eller er han ikke far til baby

Tænker at kæresten nok ik er faren til barnet

Til ts jeg ville ringe til fødegangen og høre hva de siger.

hvorfor tror han, at han har en kønsygdom? Vh stine

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har ringet til fødegangen. Som sagde at jeg ikke skulle være bekymret når jeg skal have kejsersnit og at de ikke har mulighed for at tjekke mig nu da det lige er sket... 

Så hun sagde jeg skulle tage det roligt og smide manden ud så det gør jeg ❤️ 

Tak for hjælpen piger 

Anmeld

16. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hej 

Jeg er gravid i uge 38. Men har haft sex med min kæreste. Som nu er i tvivl om han har en kønssygdom. Skal have kejsersnit på mandag og kan derfor ikke nå at blive tjekket og få svar og behandling hvis jeg er smittet.
Hvad skal jeg gøre?
Jeg er dybt ulykkelig og nervøs for at der er sket min lille pige i maven noget

På forhånd tak for hjælpen

Men din kæreste? Er det ikke faren til barnet?  Tænker at du jo så må have haft sex med ham tidligere? 

Ellers har han været udenom? 

Sys lige den skal fortolkes 

Anmeld

16. januar 2015

Mutti2B

Hvorfor tror han at han har fået en kønssygdom hvis han ikke har symptomer? Har han bollet med en anden der har en kønssygdom?

Anmeld

16. januar 2015

MarianneRubi

Ring til vagtlægen og forhør dig

Anmeld

16. januar 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg har ringet til fødegangen. Som sagde at jeg ikke skulle være bekymret når jeg skal have kejsersnit og at de ikke har mulighed for at tjekke mig nu da det lige er sket... 

Så hun sagde jeg skulle tage det roligt og smide manden ud så det gør jeg ❤️ 

Tak for hjælpen piger 

Ta det roligt og smide manden ud?! WHAT?!  Hahaha... 

Jeg er forvirret! 

Anmeld

16. januar 2015

fo82

Bshizzle skriver:

Ta det roligt og smide manden ud?! WHAT?!  Hahaha... 

Jeg er forvirret! 

Du er ikke alene...

ts - kan du ikke uddybe lidt - vi er efterhånden en del der ikke rigtigt fatter hvad det her er for noget ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.