Er grædefærdig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
13 svar
1 synes godt om
16. januar 2015

Hertz

Har været til vægtscanning i dag og alt ser fint ud med bebs er 28+6 men men men min livmoderhals er nu så kort at jeg kan gå i fødsel når som helst så skal være sengeliggende i de næste 6 uger dvs til 28 feb så er jeg i uge 34 og så sker der ikk så meget ved at han kommer ud. Åh det bliver svært med 2 børn, og den mindste er bare så morsyg for tiden. Men alternativet er at de indlægger mig hvis ikk jeg kan aflaste herhjemme. Skal nu scannes hver uge for at følge udviklingen �� hvordan klarer i andre det som er sengeliggende, havde sq været nemmere hvis man havde ondt for føler jo ikk der er noget galt, er frisk som jeg plejer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

Hertz

Er der slet ikk nogen herinde der er sengeliggende med små børn som kan komme med gode råd til hvordan man klarer det bedst muligt.

Anmeld

17. januar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Hertz skriver:

Har været til vægtscanning i dag og alt ser fint ud med bebs er 28+6 men men men min livmoderhals er nu så kort at jeg kan gå i fødsel når som helst så skal være sengeliggende i de næste 6 uger dvs til 28 feb så er jeg i uge 34 og så sker der ikk så meget ved at han kommer ud. Åh det bliver svært med 2 børn, og den mindste er bare så morsyg for tiden. Men alternativet er at de indlægger mig hvis ikk jeg kan aflaste herhjemme. Skal nu scannes hver uge for at følge udviklingen �� hvordan klarer i andre det som er sengeliggende, havde sq været nemmere hvis man havde ondt for føler jo ikk der er noget galt, er frisk som jeg plejer.

Føler med dig. Det må være hårdt når man har børn i forvejen. Håber du har en god mand som tager sig godt af jer.

min niece er lige blevet født i uge 34 og hun klare den helt fint. De skal være indlagt 14 dage og så kan hun komme med hjem.

min søn er født i uge 36 og vi var indlagt en uge ca. 

Krydser fingre for at alt går godt for jer.

Anmeld

17. januar 2015

Hertz

sommerbarn<3 skriver:

Føler med dig. Det må være hårdt når man har børn i forvejen. Håber du har en god mand som tager sig godt af jer.

min niece er lige blevet født i uge 34 og hun klare den helt fint. De skal være indlagt 14 dage og så kan hun komme med hjem.

min søn er født i uge 36 og vi var indlagt en uge ca. 

Krydser fingre for at alt går godt for jer.

Tak håber også bare at han bliver der inde 6 uger endnu. Men ja det er hårdt med børn i forvejen for den lille forstår ikk at jeg ikk må andet end at ligge ned.

Anmeld

17. januar 2015

Kløver

Hertz skriver:

Er der slet ikk nogen herinde der er sengeliggende med små børn som kan komme med gode råd til hvordan man klarer det bedst muligt.

Ved mig har indlæggelse været nødvendig for at holde mig nok i ro 

Anmeld

17. januar 2015

Hertz

Årgangs Mor skriver:

Ved mig har indlæggelse været nødvendig for at holde mig nok i ro 

Det er jeg også bange for jeg bliver nødt til, hvis min livmoderhals er blevet mindre til næste scanning om en uge indlægger de mig. 

Anmeld

17. januar 2015

Kløver

Hertz skriver:

Det er jeg også bange for jeg bliver nødt til, hvis min livmoderhals er blevet mindre til næste scanning om en uge indlægger de mig. 

På den anden side er det godt givet ud selvom det er hårdt, min den ældste er født 5 uger for tidligt og jeg vil så gerne gå så langt som muligt, så hold ud 

Anmeld

17. januar 2015

Hertz

Årgangs Mor skriver:

På den anden side er det godt givet ud selvom det er hårdt, min den ældste er født 5 uger for tidligt og jeg vil så gerne gå så langt som muligt, så hold ud 

Ja man bliver nødt til at holde ud for bebsens skyld. Men synes satme det er hårdt især psykisk er sindsyg bange for at jeg går i fødsel. Min livmoderhals er blevet halvanden cm kortere på en måned så det går åbenbart stærkt men håber da at det bliver bedre nu hvor jeg aflaster.

Anmeld

17. januar 2015

Krydserfingre

Vil bare sige jeg synes det er synd for dig har du en mand der kan tage sig af børnene hjemme? Ellers måske en veninde eller mor eller noget der kan flytte ind i de 6 uger og hjælpe?

Anmeld

17. januar 2015

Hertz

Pigeeeeen skriver:

Vil bare sige jeg synes det er synd for dig har du en mand der kan tage sig af børnene hjemme? Ellers måske en veninde eller mor eller noget der kan flytte ind i de 6 uger og hjælpe?

Tak.. Ja min mand går heldigvis hjemme hver dag så han hjælper utrolig meget, men den lille er meget morsyg, så hun kommer ned til mormor og morfar i weekenderne. Men hvor er det dog svært når man ikk føler der er noget galt. Men kan da mærke allerede i dag hvor jeg har ligget det meste af dagen at jeg næsten ingen plukveer har, har haft 3 i dag så lidt må det da hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.