Så fik vi afsluttet et kapitel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Wampires skriver:

og så sidder jeg her mandag morgen og er i tvivl om jeg skal tvinge sønnen afsted...

Så han stadig har kontakt med andre børn...

eller om jeg skal lytte til ham når han grædende siger han ikke vil afsted og lade ham blive hjemme...

åhh det er altså svært for nu ved jeg jo med sikkerhed at det ikke er godt for ham at være der da det er for meget for ham...

men på den anden side så er det jo også vigtigt at han får samværet med de andre han kender, og det er kun indtil han har spist frokost så bliver han hentet og er hjemme resten af dagen...

Hvornår starter han i børnehaven - tænker hvis der ikke er så lang tid til så kan du beholde ham hjemme indtil da? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
mor:) skriver:

Hvornår starter han i børnehaven - tænker hvis der ikke er så lang tid til så kan du beholde ham hjemme indtil da? 

det er ikke til at vide hvornår han kan starte det nye sted så aftalen med kommunen er at han har halve dage så han stadig kommer afsted men ikke bliver så belastet af det..

Han blev hjemme idag...

Men skal afsted imorgen ��

Anmeld

19. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Wampires skriver:

det er ikke til at vide hvornår han kan starte det nye sted så aftalen med kommunen er at han har halve dage så han stadig kommer afsted men ikke bliver så belastet af det..

Han blev hjemme idag...

Men skal afsted imorgen ��

Det lyder også fint med halce dage og så tænker jeg at pldagogerne vel er informeret og kan tage hensyn så vidt det er muligt

Anmeld

20. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
mor:) skriver:

Det lyder også fint med halce dage og så tænker jeg at pldagogerne vel er informeret og kan tage hensyn så vidt det er muligt

De bliver informeret løbende og idag har lederen møde med sagsbehandleren hvor de får alt af vide og så kan de altid spørge hvis de vil vide mere eller lave aftaler om noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.