Hysteriske anfald..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
5 svar
3 synes godt om
16. januar 2015

Maja_4000

Hej piger

Jeg er godt nok meget lidt aktiv herinde for tiden, men kunne godt bruge nogle råd

Vores datter er 4 år (det blev hun i december), og hun har et STORT temperament.. 

Jeg har idag været til samtale med hendes talepædagog, som også oplever de der 'anfald', og hun rådede til, at vi fandt en måde at styre dem på nu, fordi det er nemmere, jo yngre hun er.. 

Hun foreslog at vi tog til børne-og unge rådgivning.. Det er ganske gratis og anonymt, for at få nogle fifs.. Det tror jeg vi prøver.. Er der nogle som har erfaring med det? 

Ellers så overvejede jeg, om vi kunne lave en form for belønnings tavle.. Så når hun f.eks. har haft 5 dage uden at skrige af raseri, får hun en belønning (det kan jo være hvad som helst).. Vi har før brugt sådan en tavle i forbindelse med at smide bleen og at sove i egen seng, og der har det virket rigtig godt.. 

Hmm.. Det blev meget langt  hvis I er nået hertil, vil jeg gerne høre jeres mening 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Overvej om Jeres kommune har tilbuddet: De Utrolige År...

her i Roskilde har de et tilbud til forældre med børn med stort temperament...

Jeg er ikke selv tilmeldt men min veninde der også har en pige med kæmpe temperament er og skal snart starte på det...

Det er noget med at man mødes med andre forældre i samme situation og så er der vejledere der kan hjælpe med at guide og forældre kan snakke sammen om hvad der er afprøvet og måske har virket eller ikke virket...

Anmeld

16. januar 2015

Maja_4000

Wampires skriver:

Overvej om Jeres kommune har tilbuddet: De Utrolige År...

her i Roskilde har de et tilbud til forældre med børn med stort temperament...

Jeg er ikke selv tilmeldt men min veninde der også har en pige med kæmpe temperament er og skal snart starte på det...

Det er noget med at man mødes med andre forældre i samme situation og så er der vejledere der kan hjælpe med at guide og forældre kan snakke sammen om hvad der er afprøvet og måske har virket eller ikke virket...

Jeg bor i Roskilde de utrolige år lyder som et rigtig godt tilbud.. Har snakket med børnehaven om det.. Men vi har på ingen måde mulighed for at deltage på de tidspunkter eller få passet børn så mange gange, for den sags skyld 

Anmeld

16. januar 2015

Wampires

Jeg bor i Roskilde de utrolige år lyder som et rigtig godt tilbud.. Har snakket med børnehaven om det.. Men vi har på ingen måde mulighed for at deltage på de tidspunkter eller få passet børn så mange gange, for den sags skyld 

Hehe havde ikke lige set det var dig 

Hvad jeg kan læse er det med børnene....

også hvad jeg forstod på vores SP da jeg nævnte det for hende at min veninde skulle med på det

(igen er vores SP med på sidelinjen med sådanne tiltag der støtter hele familien og ser alle som individer )

Anmeld

16. januar 2015

Maja_4000

Wampires skriver:

Hehe havde ikke lige set det var dig 

Hvad jeg kan læse er det med børnene....

også hvad jeg forstod på vores SP da jeg nævnte det for hende at min veninde skulle med på det

(igen er vores SP med på sidelinjen med sådanne tiltag der støtter hele familien og ser alle som individer )

Det er uden børn, men begge forældre skal med det jo slet ikke lade sig gøre for os 

Anmeld

16. januar 2015

Wampires

Det er uden børn, men begge forældre skal med det jo slet ikke lade sig gøre for os 

æv æv...

det er da underligt det er begge forældre for så små børn...

Mener det er jo 14.30 og frem...

Kontakt Helle fra folderen... Hun kan garanteret fortælle dig en masse og måske også hjælpe med en løsning

http://roskilde.dk/sites/default/files/familie_og_boern/de_utrolige_aar_061014.pdf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.