Lindre hoste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
8 svar
1 synes godt om
16. januar 2015

2721

Nogen der har nogle gode råd til at lindre hoste lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

sne190810

Varm mælk med honning  

Anmeld

16. januar 2015

2721

sne190810 skriver:

Varm mælk med honning  

Han kan desværre ikke tåle mælk, men ville mandelmælk med honning kunne gøre det samme?

Anmeld

16. januar 2015

sne190810

2721 skriver:

Han kan desværre ikke tåle mælk, men ville mandelmælk med honning kunne gøre det samme?

Hmm, jeg har ingen ide - men jeg ville da prøve. Har aldrig selv smagt mandelmælk, men tænker at det kan have samme virkning som almindeligt mælk. 

Jeg har altid fået det som barn, og drikker det også som voksen når det kilder og kradser i halsen. Det er som om min hals bliver smurt lidt, når jeg drikker den varme mælk.  

Anmeld

16. januar 2015

2721

sne190810 skriver:

Hmm, jeg har ingen ide - men jeg ville da prøve. Har aldrig selv smagt mandelmælk, men tænker at det kan have samme virkning som almindeligt mælk. 

Jeg har altid fået det som barn, og drikker det også som voksen når det kilder og kradser i halsen. Det er som om min hals bliver smurt lidt, når jeg drikker den varme mælk.  

Okay, det må prøves, for har en lille mand der lyder som om han Er ved at hoste sine lunger op

tak for rådet

Anmeld

16. januar 2015

sne190810

God bedring med ham.

Ellers så prøv, hvis i kommer udenfor idag, at køb de nye Strepsils med jordbær smag, mener de er lavet til børn. Dog lige dyre, hvis du spørger mig  

Anmeld

16. januar 2015

2721

sne190810 skriver:

God bedring med ham.

Ellers så prøv, hvis i kommer udenfor idag, at køb de nye Strepsils med jordbær smag, mener de er lavet til børn. Dog lige dyre, hvis du spørger mig  

Tak

dem har vi, men plejer at bruge dem ved ondt i halsen/Halsbetændelse, men vil straks give ham en

Og ja, de er ret pebret 

Anmeld

16. januar 2015

IT-nørd

Vi giver ren honning på en ske og det hjælper! Honning lindrer bedre, end div. hostesaft og det er bevist 

Min yngste er 3,5 og hun har fået honning siden hun var 1 år.

Anmeld

16. januar 2015

AnonymMor

Her bruger vi meget ren honning på en ske og kamillete med honning.. Og et hakket løg under sengen til natten.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.