*Agnete* skriver:
Jeg havde forventet menstruation i mandags , men den er endnu ikke kommet . Sidst kom den 4 dage for tidligt efter hormonbehandling fra kort protokol . Nu er der gået 4 uger + 4 dage og vi skulle ringe og melde til lang protokol nu når menstruation kom . Min kæreste har sædcelle antaly på 10.000 oprenset og tror enlig ikke vi har dyrket sex ved ÆL
kan det umulige være sket ??
Ja det "umulige" kan være sket, men det kan også være hormonerne der stadig driller og gør din cyklus længere.
Jeg har haft et forløb lidt ligesom dit: manden har dårlig sædkvalitet efter sygdom, jeg var kort behandling og fik ikke lagt æg op. Jeg fik dog allerede min mens 6 dage efter ÆU. Den efterfølgende cyklus var vildt lang, og endte med at være på 42 dage og jeg var ikke gravid.
Jeg håber selvfølgelig på, at en graviditet er årsagen til, at du er gået over tid, men jeg vil også bare sige, at det vidst er normalt, at hormonerne godt kan drille lidt over længere tid (har en anden veninde der også har oplevet en lang cyklus måneden efter et behandlingsforsøg).
Jeg krydser fingre for jer 
Anmeld