Kan det umulige ske ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
5 svar
5 synes godt om
16. januar 2015

*Agnete*

Jeg havde forventet menstruation i mandags , men  den er endnu ikke kommet . Sidst kom den 4 dage for tidligt efter hormonbehandling fra kort protokol . Nu er der gået 4 uger + 4 dage og vi skulle ringe og melde til lang protokol nu når menstruation kom . Min kæreste har sædcelle antaly på 10.000 oprenset og tror enlig ikke vi har dyrket sex ved ÆL 

kan det umulige være sket ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

Kay

Tja det kræver at i har haft sex men ellers ja

Anmeld

16. januar 2015

fnuggi

*Agnete* skriver:

Jeg havde forventet menstruation i mandags , men  den er endnu ikke kommet . Sidst kom den 4 dage for tidligt efter hormonbehandling fra kort protokol . Nu er der gået 4 uger + 4 dage og vi skulle ringe og melde til lang protokol nu når menstruation kom . Min kæreste har sædcelle antaly på 10.000 oprenset og tror enlig ikke vi har dyrket sex ved ÆL 

ja det kan det godt da det skete hos os vi var i behandling i 3 år med pauser og har fået af vide at vi ikke kunne få børn selv da han har lav sæd og jeg var meget til lukket i æglederne og da vi i febuar ville starte igen ventede vi på mens men den kom ikke og vi turede ikke teste da vi ikke trodeden var der men aligevel sider vi nu med Thea på 11 uger og nogen noget overraskede læger på ouh

så jo det kan det godt tager kun en gang sex for den er der  

Anmeld

16. januar 2015

l.kjoeller

Tag en test. Jeg er 13+3 med en spire som ikke skulle kunne komme uden hjælp. Det var den heldigvis  ligeglad  med  

Anmeld

16. januar 2015

VNB

*Agnete* skriver:

Det kan sagtens ske! 

Jeg blev gravid med vores ældste søn imens vi holdt pause fra IVF behandling.... 

Vi havde faktisk fået afvide i skive at vi nok aldrig selv ville kunne lave børn sammen (jeg havde endometriose )

Men sørme om jeg ikke var blevet naturlig gravid i pausen  De var noget overraskede i skive og lige så var vi - men lykkelige!! 

Nu er jeg gravid med vores tredje barn, og alle tre er lavet på helt naturlig vis, med kun 2 år imellem hvert barn  

Så man skal aldrig sige aldrig! 

HÅber i har været lige så heldige - Rigtig meget held og lykke til jer 

Anmeld

16. januar 2015

LilleMie

*Agnete* skriver:

Ja det "umulige" kan være sket, men det kan også være hormonerne der stadig driller og gør din cyklus længere.

Jeg har haft et forløb lidt ligesom dit: manden har dårlig sædkvalitet efter sygdom, jeg var kort behandling og fik ikke lagt æg op. Jeg fik dog allerede min mens 6 dage efter ÆU. Den efterfølgende cyklus var vildt lang, og endte med at være på 42 dage og jeg var ikke gravid.

Jeg håber selvfølgelig på, at en graviditet er årsagen til, at du er gået over tid, men jeg vil også bare sige, at det vidst er normalt, at hormonerne godt kan drille lidt over længere tid (har en anden veninde der også har oplevet en lang cyklus måneden efter et behandlingsforsøg).

Jeg krydser fingre for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.