Ægløsning spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har en app der fortæller hvornår jeg har menstruation og ægløsning.

den siger jeg har ægløsning i morgen men at jeg siden tirsdag har været frugtbar. Hvad Søren skal jeg så gå ud fra er hvornår man kan blive gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

den siger jeg har ægløsning i morgen men at jeg siden tirsdag har været frugtbar. Hvad Søren skal jeg så gå ud fra er hvornår man kan blive gravid?

Du kan blive gravid i de ca. 8-10 timer, hvor ægget er befrugtningsdygtigt, men en app kan ikke fortælle dig, hvornår det vindue er der, så derfor er der mange, der vælger at bruge ægløsningsteste, som er det, der kan bringe dig tættest på et svar.

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan blive gravid i de ca. 8-10 timer, hvor ægget er befrugtningsdygtigt, men en app kan ikke fortælle dig, hvornår det vindue er der, så derfor er der mange, der vælger at bruge ægløsningsteste, som er det, der kan bringe dig tættest på et svar.

Nej selvfølgelig. Jeg blev bare forvirret over den skrev jeg var frugtbar de dage og havde ægløsning i morgen

jeg har endnu ikke prøvet ægløsnings test. Men burde nok prøve. Har indtil videre bare gået efter at jeg kunne se min udflåd ændre sig. 

Anmeld

15. januar 2015

Trinep23

Hej  

som regl vil din ægløsning ligge 14 dage før din næste menstruation, når du så har ægløsning kan æget blive befrugtet de næsTe 24 - 48 timer så det er bare at give den gas der. God fornøjelse 

Anmeld

15. januar 2015

Mussepigen4

Anonym skriver:

Vi sørgede bare for at være sammen alle de dage op til og den dag der var ægløsning. Blev gravid i første forsøg. Mistede så i torsdags. Men ægløsningstesten og det at vi brugte app og dækkede os ind gav gevinst. 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Trinep23 skriver:

Hej  

som regl vil din ægløsning ligge 14 dage før din næste menstruation, når du så har ægløsning kan æget blive befrugtet de næsTe 24 - 48 timer så det er bare at give den gas der. God fornøjelse 

Så passer det vist også med 14 dage i dag  

tak for svar

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

MiaP skriver:

Vi sørgede bare for at være sammen alle de dage op til og den dag der var ægløsning. Blev gravid i første forsøg. Mistede så i torsdags. Men ægløsningstesten og det at vi brugte app og dækkede os ind gav gevinst. 

Er ked af at hører du mistede. Men du ved du kan blive gravid. Er sikker på den er der næste gang.

nu må vi prøve i dag uden ægløsnings test og så må jeg have dem købt til næste gang. 

Anmeld

16. januar 2015

Mussepigen4

Anonym skriver:

Er ked af at hører du mistede. Men du ved du kan blive gravid. Er sikker på den er der næste gang.

nu må vi prøve i dag uden ægløsnings test og så må jeg have dem købt til næste gang. 

Tak. Har du ret i. Håber den er der hurtigt næste gang jeg kan komme igang. 

Billige-teste strimler virker upåklageligt. 

Anmeld

16. januar 2015

xStinepigen

Min app siger jeg er frugtbar og har ægløsning imens jeg hat mens, man kan slet ikke regne med appen, den kan måske siger hvornår det ca er, men ikke 100 procent  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.