Hej
Jeg håber virkelig der sidder nogle derude som virkelig kan give mig et godt råd
sagen er den jeg er en 22 årige kvinde som har diverse skavanker..
jeg er født 10 uger for tidlig hvilket lægerne mente jeg ikke ville overleve.. var indlagt i 1 år.. jeg er født med vand i hoved som har givet mig en hjerneskade som medføre jeg ikke husker/lære så godt
jeg er vokset op med alkoholisk familie og tæsk hver dag..
men da jeg gik i 3 klasse bestemte skolen at jeg ikke hørte til i en alm klasse men i speicial klasse på samme skole
det gjorde mit liv meget værre min mor drak endnu mere hun gav mig flere tæv og jeg var næsten aldrig i skole for når jeg var blev jeg mobbet groft de rendte efter mig troede med at slå mig ihjel og hver uge blev min cykel ødelagt enten piftet de min cykel eller også stjal de et sæde eller oversmurte den i kakao og bolcher...
og vi lærte intet i special klassen det gik mere op gå ture se film og spille boldspil i hallen ... ingen matematik dansk osv..
så jeg blev indberettet til kommunen fordi jeg kom i skole hverdag med mærker og for lille tøj og uden mad..
det sørget for jeg kom ud til min plejeforældre at bo(dem har jeg glemt at nævne jeg har haft dem hver 3 weekend siden jeg var 1 ) problemet var kommunen ville ikke tage deres hendvendelser
de sørget for jeg fik mad og madpakke med i skole når jeg var jeg selv tøj og lus osv ja det har såmænd også kørt min mor på sygehuset fordi hun var blevet tæsket af en voldig eks kæreste.. de har været min redning...
nå men jeg kom derud da jeg var 13 og sammen med dem og kommunen blev jeg fjernet fra min mor dog havde hun stadigvæk forældre myndigheden desværre...
jeg kom på efterskole efter sommerferien en special efterskole hvor man heller ikke havde fag men jeg havde det godt fik gode venner og fik de bedste år i mit liv.. jeg gik der 2 år og flytted så hjem til plejefamilien igen indtil jeg started på ny efterskole efter sommerferien.. der gik jeg også 2 år og fik lært at lave meget mad.. ( det var ikke en efterskole men nærmer et sted hvor vi fik en mini maduddanelse dog kan den ikke bruges som uddannelse idag) jeg har dog hygiejne bevis og alt hvad jeg jo har lært..
jeg blev så 18 år og flytted i egen lejelighed med min kæreste fra efterskolen.. og siden jeg blev 18 har jeg været på kh det samme har han.. vi ryger i praktiker hele tiden..
jeg har dårlige knæ og rigtig skidt syn.. jeg har dårlig albue og går hjemme sygmeldt da jeg blev opereret for 1 mdr siden.. jeg regner med jeg er klar igen til 1 feb.. men mit hoved er ved at eksplodere.. jeg ved ikke hvad jeg skal nu.. jeg har ingen mulighed for at tage uddannelse for skal starte fra 3 klasse og op det orker jeg bare overhoved ikke!! min skavanker gør tilværelsen sværd..
jeg kan ikke få førtidspension (OG DET VIL JEG HELLER IKKE OVERHOVED) jeg er ved at blive sindsyg af at sidde herhjemme og glo kommer ingen steder og lever virkelig usundt i denne mdr.. jeg kan ikke overskue hvad kan jeg blive
ingen skoleerfaring
dårlige knæ
dårlig syn
dårlige albue
en leversygdom som gør jeg ofte er syg og skal på sygehuset...
hvad ideer har i
jeg har prøvet køkken. butik. vuggestue. pakke slik.. ordne høreapparater... har nok været 3 forskelige steder af hver kategori.. jeg føler jeg er nytteløs.. og jeg tør ikke sætte børn til verden for sådan som mit liv er og så dum som jeg er vil jeg ikke kunne hjælpe min børn med skole osv..