Test fra nettet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2015

Chris87

Hej alle sammen.

Jeg vidste altså ikke lige helt om hvor jeg skulle lægge denne debat, så Sorry hvis den ikke lige passer her .

Jeg ville lige høre - om nogen af jer på noget tidspunkt har prøvet at bestille test på e-Bay? Hvis ja har det virket fint for jer?

Grunden til jeg spørger er jeg har købt nogen ÆL-test for lidt tid siden via ebay fra England. - Jeg prøvede dem sidste måned hvor jeg skulle spore min ÆL, og det virkede ganske udmærket. Men denne gang bliver control stregen ikke en gang ordentlig lilla . Hvilket jeg synes er lidt mærkeligt når nu der virkede sidste gang.

Er det nogen som har oplevet det før enten med sådanne køb eller bare generelt ?? .

til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Rockertand

Chris87 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg vidste altså ikke lige helt om hvor jeg skulle lægge denne debat, så Sorry hvis den ikke lige passer her .

Jeg ville lige høre - om nogen af jer på noget tidspunkt har prøvet at bestille test på e-Bay? Hvis ja har det virket fint for jer?

Grunden til jeg spørger er jeg har købt nogen ÆL-test for lidt tid siden via ebay fra England. - Jeg prøvede dem sidste måned hvor jeg skulle spore min ÆL, og det virkede ganske udmærket. Men denne gang bliver control stregen ikke en gang ordentlig lilla . Hvilket jeg synes er lidt mærkeligt når nu der virkede sidste gang.

Er det nogen som har oplevet det før enten med sådanne køb eller bare generelt ?? .

til alle 

Smid dem ud og køb nogle ordentlige.

Jeg har været yderst tilfreds med teste fra billige-teste og homehealth.uk

Anmeld

15. januar 2015

Chris87

Tak for de to internet adresser .

Synes bare det var mytisk - når det samme slags strimler som man får herhjemme, at de duede og så gør de ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.