stirre mig blindt :(.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
9 svar
2 synes godt om
15. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Ved i har hørt dette spørgsmål 100 gange, men  det heldigvis det vi har hinanden til.

Jeg stirre mig selv alt for blind på min test. mens udeblevet på 3 dagen nu. Jeg synes, jeg kan se en tynd ekstra streg og kæresten synes der intet at se. Så vi har brug for nogen friske øjne på det hele, inden jeg bliver skør.. Har taget to forskellige - en fra netto og en som er købt fra nettet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

babyprojekt

Kunne du ikke tage et billede i farver? 

Anmeld

15. januar 2015

Majbaby 2015

Anonym skriver:

Hej med jer.

Ved i har hørt dette spørgsmål 100 gange, men  det heldigvis det vi har hinanden til.

Jeg stirre mig selv alt for blind på min test. mens udeblevet på 3 dagen nu. Jeg synes, jeg kan se en tynd ekstra streg og kæresten synes der intet at se. Så vi har brug for nogen friske øjne på det hele, inden jeg bliver skør.. Har taget to forskellige - en fra netto og en som er købt fra nettet.

Negativ..   Vil du prøve og ligge valmed i normalt billed 

Anmeld

15. januar 2015

Kløver

Negativ og synes tit det er sværere at se på de der billeder 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Tog det her tæt på synes bare det sløret, jeg har desværre mindre nerveskade på venstre arm så den ryster desværre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Tog det her tæt på synes bare det sløret, jeg har desværre mindre nerveskade på venstre arm så den ryster desværre.

Indtil videre er det en helt almindelig skyggestreg, som jo betyder ikke-gravid.

Bliv ved med at teste med jævne mellemrum indtil afklaring.

Anmeld

15. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Synes godt jeg kan ane noget. Mit bedste råd er at vente til i morgen og teste igen. Min første startede med at se sådan ud. 3 dage senere stod jeg med en helt klar positiv test 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Mange tak med alle de forskellige svar piger . Jeg tror jeg vil vente en 4 dags tid mere og se hvad der sker, vil det ikke give god mening ?

Anmeld

15. januar 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Mange tak med alle de forskellige svar piger . Jeg tror jeg vil vente en 4 dags tid mere og se hvad der sker, vil det ikke give god mening ?

Bestemt en god ide at snuppe en igen søndag el mandag

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Mange tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.