Homoner hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2015

Anonym trådstarter

jeg er så træt af de skide hormoner.

men mand kan fandme ikke side en lille bitte ting til mig ugen jeg er ved at sprænge  når der så er fladet ro på kan jeg godt se at fejlen var min og at jeg ikke skulle have reageret som jeg gjorde, jeg aner ikke hvordan jeg skal styre mine hormoner.

når jeg ser film, får jeg grædefornemmelse med uden tåre, hold kæft det er irriterne at føle man skal græde men ikke kan 

nogen gode råd til at styre hormonerne altså andet end at tælle til 10 for den hjælper ikke her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

jeg er så træt af de skide hormoner.

men mand kan fandme ikke side en lille bitte ting til mig ugen jeg er ved at sprænge  når der så er fladet ro på kan jeg godt se at fejlen var min og at jeg ikke skulle have reageret som jeg gjorde, jeg aner ikke hvordan jeg skal styre mine hormoner.

når jeg ser film, får jeg grædefornemmelse med uden tåre, hold kæft det er irriterne at føle man skal græde men ikke kan 

nogen gode råd til at styre hormonerne altså andet end at tælle til 10 for den hjælper ikke her 

Velkommen til Graviditets-verden 

Har desværre ingen råd.. Som du selv ved, så er det hormonerne der flyver afsted i kroppen, og der er ikke meget man kan stille op. 

Eller jo... Be dem omkring dig ha tålmodighed og bære over med dig  

Anmeld

18. januar 2015

lillespir26

Din mand ved jo du er gravid så længe du kan indrømme en fejl kort tid efter så tror jeg det går ellers sig til ham når du bliver sur jeg skal luge have 2 min for mig selv og gå væk fra ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.