Til jer som har pseudotvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
6 svar
5 synes godt om
15. januar 2015

Dianabk

Hej piger/damer 

Da i fik pseudotvillinger hvordan gjorde i ved fødsel? Viste i hvornår i skulle føde eller hvordan? Altså blev i sat igang eller fik KS? Eller gik slaget bare sin gang?

Jeg er blevet tilbudt at blive sat igang 2 uger før hvis jeg bliver ved med at have problemer med mine smerter som jeg har i forbindelse med udviget nyrebækken og mine mange kraftige plukveer. Håber selvfølgelig at smerterne stopper og at jeg kan gå tiden ud så hun er helt færdig inden hun kommer ud 

Hvad gør man med frøen derhjemme?

Tænker at vi vil ringe til min svigermor og få hende herind når det er tid. Men hun har en køre tur på næsten 1 time. Vi har andet familie tæt på, men vores søn er bare så glad for hende og vi ved jo ikke hvor længe det kommer til at tage og hvor længe vi/jeg skal blive på sygehuset. Og vil gerne være fri for hele familien ved hvornår det er (gider ikke opkald pg sms'er konstant).

Hvad har i gjort da de skulle møde hinanden?

Vores frø vil være omkring 14 1/2 mdr når lillesøster kommer til verden så tænker det er minimalt af hvad han forstår af at han er blevet storebror.

Men hvordan gjorde i? 

Frøen sover allerede på eget værelse så han vil forhåbentlig ikke blive vækket af nat roderiet (Amning) og ble skift om natten.

Håber i måske kan svare mig på nogen af mine spørgsmål .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Kløver

Vores er blevet passet ude både da nr 2 og 3 kom (14 mdr mellem 1-2 og 2 år og 2 mdr mellem nr 2-3) jeg var indlagt længere tid og bedsterne var til stor hjælp og far fik noget tid fri fra arbejde  

Anmeld

15. januar 2015

Dianabk

Årgangs Mor skriver:

Vores er blevet passet ude både da nr 2 og 3 kom (14 mdr mellem 1-2 og 2 år og 2 mdr mellem nr 2-3) jeg var indlagt længere tid og bedsterne var til stor hjælp og far fik noget tid fri fra arbejde  

Hvordan gjorde i da de skulle møde hinanden?

Anmeld

15. januar 2015

Kløver

Dianabk skriver:

Hvordan gjorde i da de skulle møde hinanden?

Vi ventede til vi blev udskrevet og så kom bedsterne hjem til os, så han mødte lillesøster i vante omgivelser. Gik rigtig fint og har ikke haft problemer med jalousi osv  

Anmeld

15. januar 2015

MT86

Dianabk skriver:

Hej piger/damer 

Da i fik pseudotvillinger hvordan gjorde i ved fødsel? Viste i hvornår i skulle føde eller hvordan? Altså blev i sat igang eller fik KS? Eller gik slaget bare sin gang?

Jeg er blevet tilbudt at blive sat igang 2 uger før hvis jeg bliver ved med at have problemer med mine smerter som jeg har i forbindelse med udviget nyrebækken og mine mange kraftige plukveer. Håber selvfølgelig at smerterne stopper og at jeg kan gå tiden ud så hun er helt færdig inden hun kommer ud 

Tænker at vi vil ringe til min svigermor og få hende herind når det er tid. Men hun har en køre tur på næsten 1 time. Vi har andet familie tæt på, men vores søn er bare så glad for hende og vi ved jo ikke hvor længe det kommer til at tage og hvor længe vi/jeg skal blive på sygehuset. Og vil gerne være fri for hele familien ved hvornår det er (gider ikke opkald pg sms'er konstant).

Vores frø vil være omkring 14 1/2 mdr når lillesøster kommer til verden så tænker det er minimalt af hvad han forstår af at han er blevet storebror.

Men hvordan gjorde i? 

Frøen sover allerede på eget værelse så han vil forhåbentlig ikke blive vækket af nat roderiet (Amning) og ble skift om natten.

Jeg blev sat igang planlagt. Så da vi kendte datoen ringede vi og aftalte med min svigermor hun tog vores søn. Min mand fik ham hjem igen dagen efter jeg havde født vores datter. Jeg skulle blive på hospitalet nogle dage. Hvilket jeg synes var meget hårdt når jeg havde en dreng der hjemme på 1.år og yderligere mere var han syg! Så ville jo bare gerne ha min lille dreng også!! 

Der er 1.år og 10 dage imellem mine unger

Anmeld

15. januar 2015

De3Guldklumper

Dianabk skriver:

Hej piger/damer 

Men hvordan gjorde i? 

Begge hold bedste forældre boede 45-60min væk så vi lavede en aftale med naboen. 

Det var nok meget godt da vandet gik 23.40 og veerne kom kl 00.00. Han er født 02.04. Så min bedre halvdel hentede naboen kl 00.30 og hun kom ca 15 min efter og så kørte vi på sygehuset. 

Vi blev efterfølgende indlagt med lillebror og storesøster kom derfor med far på sygehuset og så ham første gang. Det gik rigtig fint og der har aldrig været jalousi. 

Der er 15 mdr imellem dem

Anmeld

15. januar 2015

Muffinmus

Vi ringede bare... Det tog dem et kvarter så var de i tøjet og ude af døren.�� 

Det samme med Nr tre. Ringede kl 7 og sagde at i dag er dagen�� de kom og vi tog først på shopping da veerne var mere trælse. Så ingen lynnedslag her heldigvis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.