Hej piger/damer 
Da i fik pseudotvillinger hvordan gjorde i ved fødsel? Viste i hvornår i skulle føde eller hvordan? Altså blev i sat igang eller fik KS? Eller gik slaget bare sin gang?
Jeg er blevet tilbudt at blive sat igang 2 uger før hvis jeg bliver ved med at have problemer med mine smerter som jeg har i forbindelse med udviget nyrebækken og mine mange kraftige plukveer. Håber selvfølgelig at smerterne stopper og at jeg kan gå tiden ud så hun er helt færdig inden hun kommer ud 
Hvad gør man med frøen derhjemme?
Tænker at vi vil ringe til min svigermor og få hende herind når det er tid. Men hun har en køre tur på næsten 1 time. Vi har andet familie tæt på, men vores søn er bare så glad for hende og vi ved jo ikke hvor længe det kommer til at tage og hvor længe vi/jeg skal blive på sygehuset. Og vil gerne være fri for hele familien ved hvornår det er (gider ikke opkald pg sms'er konstant).
Hvad har i gjort da de skulle møde hinanden?
Vores frø vil være omkring 14 1/2 mdr når lillesøster kommer til verden så tænker det er minimalt af hvad han forstår af at han er blevet storebror.
Men hvordan gjorde i?
Frøen sover allerede på eget værelse så han vil forhåbentlig ikke blive vækket af nat roderiet (Amning) og ble skift om natten.
Håber i måske kan svare mig på nogen af mine spørgsmål
.
Anmeld