Dessert med portvin og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
3 svar
3 synes godt om
14. januar 2015

Andreamag

Hej. Fik her til aftes serverede kold trifili, hvor der var portvin i . Jeg tog en mellem portion, og spiste stort set op , da jeg ikke kunne lide at lævne.. Lige med det samme kunne jeg smage der var alkohol i, og hun sagde så det var portvin. Nu tænker jeg bare om det kan skade mit foster? er i dag 14+2. Der skal bare intet til at bekymre mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

Holst85

Så sku jeg ha været skadet for min mor drak et par glas rødvin under hendes graviditet med mig.. 

Tag det helt roligt, der sker altså ikke noget.. 

Anmeld

15. januar 2015

Flomse

Sundhedsstyrelsen anbefaler, at man slet ikke drikker, da der er nogle der ikke kan styre, at man godt må drikke én genstand. Derfor går de med livrem og seler.

At man drikker et enkelt glas vin engang imellem eller spiser en dessert med portvin i, sker der altså ikke noget ved. 

Brug den sunde fornuft, så kommer der et sundt barn ud

Anmeld

15. januar 2015

Bshizzle

Andreamag skriver:

Hej. Fik her til aftes serverede kold trifili, hvor der var portvin i . Jeg tog en mellem portion, og spiste stort set op , da jeg ikke kunne lide at lævne.. Lige med det samme kunne jeg smage der var alkohol i, og hun sagde så det var portvin. Nu tænker jeg bare om det kan skade mit foster? er i dag 14+2. Der skal bare intet til at bekymre mig

Jeg var til fest i starten af begge mine graviditeter og havde drukket godt igennem 

Men jeg viste ikke jeg var gravid 

Men har idag 2 dejlige friske drenge 

Jeg drak da osse engang imellem et glas rødvin. 

Så du kan sagtens slappe af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.