Er det Ok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. januar 2015

missyM

Jeg har brug for at vende et emne med nogle andre end min mand som tænker at alt altid er det bedste - i hvert fald hvis et mod svar ville såre mig 

Jeg er 12+5 i dag og skal til NF på Mandag. 

Her specielt op til NF begynder jeg simpelthen at være så nervøs for om der overhovedet er liv inde i min mave. Jeg har hele tiden haft en mistanke om at babyen ikke er der fordi jeg på ingen måder føler mig gravid. Vi så hjerteblink i uge 7-8 stykker.

Jeg har ingen symptomer på graviditet overhovedet.

Jeg har for 1 uges tid siden haft pletblødninger/brunligt udflåd - hvilket varede i omkring 1 uges tid. Men aldrig noget direkte blodrød blod eller i større mængde. 

I dag steg jeg på vægten og jeg har tabt mig det jeg ellers havde taget på (1,5 kg)

Er der nogen der kender til historier eller debatter/indlæg som ligner mit som jeg måske kunne få gavn af at læse. 

Eller nogen der har en kommentar til hvad de tænker disse overstående ting skyldes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

lillespir26

missyM skriver:

Jeg har brug for at vende et emne med nogle andre end min mand som tænker at alt altid er det bedste - i hvert fald hvis et mod svar ville såre mig 

Her specielt op til NF begynder jeg simpelthen at være så nervøs for om der overhovedet er liv inde i min mave. Jeg har hele tiden haft en mistanke om at babyen ikke er der fordi jeg på ingen måder føler mig gravid. Vi så hjerteblink i uge 7-8 stykker.

Jeg har for 1 uges tid siden haft pletblødninger/brunligt udflåd - hvilket varede i omkring 1 uges tid. Men aldrig noget direkte blodrød blod eller i større mængde. 

I dag steg jeg på vægten og jeg har tabt mig det jeg ellers havde taget på (1,5 kg)

Er der nogen der kender til historier eller debatter/indlæg som ligner mit som jeg måske kunne få gavn af at læse. 

Eller nogen der har en kommentar til hvad de tænker disse overstående ting skyldes.

Jeg tabte mig fra 96-91 kg de første 6 uger og har stille taget 7 kg på igen og er 34+5

Anmeld

14. januar 2015

CarinaSB

missyM skriver:

Hejsa .. :)

Da jeg ventede den store blødte jeg en smule i et par dage i uge 10 .. det gjorde jeg i et par dage .. jeg havde heller ingen sympomer på at være gravid .. men da vi kom til NF var der den fineste lille baby .. :) dog tabte jeg mig ikke :)

Anmeld

14. januar 2015

Mia&Allan

Jeg er i 11. Uge og har også tabt mig. Jeg havde det hammer dårligt i starten men nu er der intet udover ømme bryster 

Anmeld

14. januar 2015

Mettefpigen

Jeg havde ingen tegn på graviditet før jeg var langt henne.... Samtidig har jeg også blødt under min graviditet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.