Ville du svare ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
7 svar
5 synes godt om
14. januar 2015

Nanastep

Hej alle .  

årh er bare så ked af det hele tiden, det er så svært at forstå at vi D 23/12 gennemgik en kirurgisk abort fordi babys hjerte var stoppet med at slå 12+1 blev det til ! Det er nu 3 uger og 1 dag siden! - vi gik allerede igang med en ny baby 3 dage efter og nu ønsker vi bare hver dag at vi snart har 2 streger , alt mit hcg er på 4 nu så vi knokler for at der snart er bonus ! - vi havde jo fortalt familie osv nyheden og selv min søn han forstår ikke baby er væk han er snart 4 , men det også okay fortæller ham når der er en ny igen SNART!�� . 

Skulle lige lufte ud ! Nogen der er blevet hurtig gravide efter SA ? Tror jeg har mærket min ægeløsning så håber på to streger snart ��  vi gør hvad vi kan ihvertfald . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

A. Nonymsen

Nanastep skriver:

Hej alle .  

årh er bare så ked af det hele tiden, det er så svært at forstå at vi D 23/12 gennemgik en kirurgisk abort fordi babys hjerte var stoppet med at slå 12+1 blev det til ! Det er nu 3 uger og 1 dag siden! - vi gik allerede igang med en ny baby 3 dage efter og nu ønsker vi bare hver dag at vi snart har 2 streger , alt mit hcg er på 4 nu så vi knokler for at der snart er bonus ! - vi havde jo fortalt familie osv nyheden og selv min søn han forstår ikke baby er væk han er snart 4 , men det også okay fortæller ham når der er en ny igen SNART!�� . 

Skulle lige lufte ud ! Nogen der er blevet hurtig gravide efter SA ? Tror jeg har mærket min ægeløsning så håber på to streger snart ��  vi gør hvad vi kan ihvertfald . 

Ville bare sige at jeg føler med dig... 5. Juli var jeg inde og føde tvillinger pga misdannelser... I uge 14...

blev gravid i første forsøg efter ca tre måneder efter fødslen... Denne endte dog også i at fosteret var gået til grunde og skulle have en kirurgisk abort i tirsdags sidste uge, 11+1

sorry at dit indlæg lige blev brugt til at lufte ud herfra også... Men ville bare sige at jeg forstår hvilke følelser du sidder med, vi havde også fortalt vores datter det, BEGGE gange

vi forsøger også igen med det samme, så hvis du vil havde nogen at snakke med/følges med i forsøget er du meget velkommen til at skrive privat...

Anmeld

14. januar 2015

Babyklokke

Jeg blev gravid med det samme efter en SA 

nåede slet ikke at få min mens 

så jeg krydser fingre for dig 

Anmeld

14. januar 2015

Nanastep

Babyklokke skriver:

Hvor dejligt for dig!/jer 

håber vi er lige så heldige !!

Anmeld

14. januar 2015

Troldemommi

Nanastep skriver:

Hej alle .  

Puhhaa forstår da godt det er rigtig svært, jeg håber snart du er gravid igen og får en lille rask baby ud 

Monica 

Anmeld

14. januar 2015

Nanastep

Troldemommi skriver:

Puhhaa forstår da godt det er rigtig svært, jeg håber snart du er gravid igen og får en lille rask baby ud 

Monica 

Tak det håber vi også 

Anmeld

14. januar 2015

FruK

Babyklokke skriver:

Det samme her. Pøj pøj!! 

Anmeld

14. januar 2015

Linkaa

Nanastep skriver:

Hej alle .  

Fik også en kirugisk abort den 20/11. Blev gravid igen i 1. cyklus, men det blødte jeg ud igen nogle dage efter. 

Mer nu på 2. cyklus og satser på der er gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.