Nanastep skriver:
Hej alle .
årh er bare så ked af det hele tiden, det er så svært at forstå at vi D 23/12 gennemgik en kirurgisk abort fordi babys hjerte var stoppet med at slå
12+1 blev det til ! Det er nu 3 uger og 1 dag siden! - vi gik allerede igang med en ny baby 3 dage efter og nu ønsker vi bare hver dag at vi snart har 2 streger , alt mit hcg er på 4 nu så vi knokler for at der snart er bonus ! - vi havde jo fortalt familie osv nyheden og selv min søn
han forstår ikke baby er væk han er snart 4 , men det også okay fortæller ham når der er en ny igen SNART! .
Skulle lige lufte ud ! Nogen der er blevet hurtig gravide efter SA ? Tror jeg har mærket min ægeløsning så håber på to streger snart vi gør hvad vi kan ihvertfald .
Ville bare sige at jeg føler med dig... 5. Juli var jeg inde og føde tvillinger pga misdannelser... I uge 14...
blev gravid i første forsøg efter ca tre måneder efter fødslen... Denne endte dog også i at fosteret var gået til grunde og skulle have en kirurgisk abort i tirsdags sidste uge, 11+1 
sorry at dit indlæg lige blev brugt til at lufte ud herfra også... Men ville bare sige at jeg forstår hvilke følelser du sidder med, vi havde også fortalt vores datter det, BEGGE gange 
vi forsøger også igen med det samme, så hvis du vil havde nogen at snakke med/følges med i forsøget er du meget velkommen til at skrive privat...
Anmeld