Fælles kalender på mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2015

minførste

Business calendar

Den kan man både købe og hente gratis og jeg mener at den går til begge styresystemer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

(august)

Gmail

deres kalender er god og fungerer også til iphone

Anmeld

14. januar 2015

serinasmor

Bruger Google kalender iPhone og HTC 

Anmeld

14. januar 2015

MorDk

Vi bruger den app der hedder couples der kan vi have en fælles kalender og oprette fælles lister f.eks indkøbsliste. Så kan den ene sidde hjemme og opdaterer imens den anden køber ind  Kalenderfunktionen kunne være bedre... men det fungerer faktisk fint nok synes jeg. Man kan chatte og sende billeder over app'en også

Anmeld

14. januar 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78
MoarHvidovre skriver:

Er der nogen som kender en god app til mobilen, hvor min mand og jeg kan have en fælles kalender?

Er ved at være godt træt af, at vi ikke kan se hinandens aftaler.

Vi har en fælles google kalender og den har vi adgang til fra både telefoner og computere. Vi har begge iphones, men det er helt ligegyldigt. Min mand bruger kalenderen i sin iphone, mens jeg har en kalender app der hedder kalender+ - den ligner lidt en klassisk mayland kalender  og den er jeg meget glad for.

Men altså med google kalender kan man have mange forskellige "kalendre" med hver sin farve - min mand er gymnasielærer og har også sine timer (med lokaleoversigt mm) i en kalender, og der vælger jeg så bare at fjerne et flueben, så behøver jeg ikke at have den stående i min kalender. 

/ Taco78 

Anmeld

14. januar 2015

tarkoflen

Google kalenderen virker på både iPhone og androide

Anmeld

14. januar 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78

Sådan ser vores google kalender ud i min app - som du kan se er der forskellige farver, sim indikerer at noget er mine aftaler, nogle min mands og andre for hele familien 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

/ Taco78 

Anmeld

15. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Taco78 skriver:

Sådan ser vores google kalender ud i min app - som du kan se er der forskellige farver, sim indikerer at noget er mine aftaler, nogle min mands og andre for hele familien 

Det er virkelig smart. Det skal vi helt sikkert have. Tusinde tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.