klamydia??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
8 svar
14 synes godt om
14. januar 2015

Anonym trådstarter

har pludselig efter halv andet år i fast forhold fået klamydia.. Vi er næsten sikker på det er min kæreste det kommer fra, da han har været lidt rundt omkring med den.. Ja, vi stoler på hinanden og ingen af os har været sammen med en anden!
vi har ikke brugt beskyttelse i 1 år og jeg er stadig ikke blevet gravid.. - kan det være pga. klamydia, altså at vi har været sterile fordi vi har været smittet? nogen der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

mortilnoahogmelina

Klamydia kan Jo gøre en steril for altid ...så ja kan måske være derfor desværre . 

Anmeld

14. januar 2015

Mille123

Jeg har prøvet det, for mange år tilbage, endda med min første kæreste, som jeg var seksuel aktiv med, total romantisk

jeg er gravid i snart 5. Md nu, derudover har jeg kronisk blærebetændelse og er f.eks nødt til at tage tranebærkaplser hver gang min mand og jeg er sammen for at forebygge en eventuel blærebetændelse.

vi var et år om at blive gravide (men er også 32) 

pga den tidligere klamydia/blærebetændelse blev jeg allerede udredt for barnløshed efter vi havde prøvet et halvt år. 

Så tror ikke du skal være så nervøs 

Anmeld

14. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

har pludselig efter halv andet år i fast forhold fået klamydia.. Vi er næsten sikker på det er min kæreste det kommer fra, da han har været lidt rundt omkring med den.. Ja, vi stoler på hinanden og ingen af os har været sammen med en anden!
vi har ikke brugt beskyttelse i 1 år og jeg er stadig ikke blevet gravid.. - kan det være pga. klamydia, altså at vi har været sterile fordi vi har været smittet? nogen der ved noget om det?

Klamydia kan i værste tilfælde gøre dig gravid, såfremt det går ubehandlet over meget lang tid. Mange har jo desværre denne sygdom, men heldigvis helt uden at det får så grumme konsekvenser. Så tal med lægen om det - hurtigst muligt. Og rigtig meget held og lykke!

Anmeld

14. januar 2015

Rockertand

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Klamydia kan i værste tilfælde gøre dig gravid, såfremt det går ubehandlet over meget lang tid. Mange har jo desværre denne sygdom, men heldigvis helt uden at det får så grumme konsekvenser. Så tal med lægen om det - hurtigst muligt. Og rigtig meget held og lykke!

klamydia og helligånden går hånd i hånd 

Anmeld

14. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Rockertand skriver:

klamydia og helligånden går hånd i hånd 

Haha - sikke noget vrøvl! Det skulle selvfølgelig have stået "gøre dig ude af stand til at blive gravid" ... 

Anmeld

14. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er meget normalt at det kan tage lang tid at blive gravid. Smut forbi lægen og få noget behandling til klamydia. 

Der er ingen her der kan svare dig på om du er blevet steril. Tror nu også man skal gå ret lang tid med det før det fører til at man bliver steril. 

Anmeld

14. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

Du bliver ikke steril af at have klamydia - du bliver steril hvis klamydiaen ikke bliver opdaget og udvikler sig til en underlivsbetændelse som sætter sig på æggelederne.

Hvis du har mærket symptomer her nu, så er det blevet opdaget i tide og har efter al sandsynlighed ikke nået at udvikle sig til en infektion.

Men tag en snak med din læge om det. 

Anmeld

21. januar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du bliver ikke steril af at have klamydia - du bliver steril hvis klamydiaen ikke bliver opdaget og udvikler sig til en underlivsbetændelse som sætter sig på æggelederne.

Hvis du har mærket symptomer her nu, så er det blevet opdaget i tide og har efter al sandsynlighed ikke nået at udvikle sig til en infektion.

Men tag en snak med din læge om det. 

Tak for svar Det havde udviklet sig til underlivsbetændelse lå på sofaen en uge men mange smerter men dum som jeg er, tænkte jeg at det gik over, men det blev kun værre og værre så tog først til lægen sent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.