Børne fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
20 svar
1 synes godt om
14. januar 2015

Anonym trådstarter

Heeej

min dreng bliver 4 til April, og vil derfor høre ideer til hvordan jeg kan holde fødselsdag for børnehaven? 

Vil det være bedre at de bare gør  det i børnehaven, hvor man tager noget med?  Og så invitere når man kommer i skole alderen.

har i råd og ideer ? - han har fødselsdag en hverdag . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Heeej

min dreng bliver 4 til April, og vil derfor høre ideer til hvordan jeg kan holde fødselsdag for børnehaven? 

Vil det være bedre at de bare gør  det i børnehaven, hvor man tager noget med?  Og så invitere når man kommer i skole alderen.

Hvor jeg arbejdede sidst, tog de af sted ved 9:30-10tiden, spiste frokost der og legede og så kom de tilbage til børnehaven. De havde deres pædagoger med.

Så det passer jeg fint, når det er en hver dag. Hvis en af jer er hjemme selvfølgelig og I har plads til hele stuen.

Anmeld

14. januar 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Heeej

Jeg ville helt klart invitere stuen med hjem, måske en omgang lun kakao og boller, det behøver ikke være så vildt 

Monica 

Anmeld

14. januar 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvor jeg arbejdede sidst, tog de af sted ved 9:30-10tiden, spiste frokost der og legede og så kom de tilbage til børnehaven. De havde deres pædagoger med.

Så det passer jeg fint, når det er en hver dag. Hvis en af jer er hjemme selvfølgelig og I har plads til hele stuen.

Har ikk voldsomt plads - bor i rækkehus pp 84kvm to plan..

samtidligt med ved jeg heller ikke om jeg er hjemme , da jeg går på dp og snart bliver smidt ud i noget

Anmeld

14. januar 2015

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Jeg ville helt klart invitere stuen med hjem, måske en omgang lun kakao og boller, det behøver ikke være så vildt 

Monica 

Os når du ikk ved om du er blevet smidt ud i noget fordi man går hjemme på dp?

Anmeld

14. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Har ikk voldsomt plads - bor i rækkehus pp 84kvm to plan..

samtidligt med ved jeg heller ikke om jeg er hjemme , da jeg går på dp og snart bliver smidt ud i noget

Lad vær med at planlæg noget nu. De skal jo ikke vide det så lang tid før.. Vent og se om du bliver sendt ud i noget, og hvis du bliver, kan det være Far kan tage fri.

Til April kan de også være ude, og kun være inde for at spise.

Men lad vær med at planlæg noget allerede, når du ikke ved hvordan det kommer til at se ud til April, det er trosalt over 2måneder fra nu.  

Anmeld

14. januar 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Os når du ikk ved om du er blevet smidt ud i noget fordi man går hjemme på dp?

Så skal du nok lige vente lidt med at invitere  der er jo også lang tid til April endnu 

Monica 

Anmeld

14. januar 2015

LinLin

Adam holdt fødselsdag for bhv da han blev 4 i september. I hans bhv kan man kun invitere hjem når de bliver 4 år så det skulle han selvfølgelig have lov at opleve. Han var hjemme og ventede på de kom og var såååå spændt 

Der kom 9 børn og 2 pædagoger.

Vi serverede pølsebrød, pasta, gulerods- og agurkestave, samt pesto.

efter de havde spist gik de over på en nærliggende legeplads og så kom vi over med muffins og saftevand. Da de havde spist gik de tilbage til bhv  så de var der fra 9.30-12.30 sådan ca. 

Anmeld

14. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Heeej

min søn blev fire på en onsdag... vi valgte at give kaffe og kage til familie på dagen og så holdte vi for børnehaven i weekenden efter...

min søns børnehave er en lille børnehave og der er de opdelt i to grupper; en for de små og en for de store. Jeg inviterede drengene fra samme gruppe som ham hjem (3-4 drenge) og så lavede jeg et par lagkager, lidt kakao og lidt kaffe og så kunne de ellers bare hygge sig... den ene forælder blev der fordi det var første gang drengen skulle hjem til nogen andre...

Anmeld

14. januar 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

min søn blev fire på en onsdag... vi valgte at give kaffe og kage til familie på dagen og så holdte vi for børnehaven i weekenden efter...

min søns børnehave er en lille børnehave og der er de opdelt i to grupper; en for de små og en for de store. Jeg inviterede drengene fra samme gruppe som ham hjem (3-4 drenge) og så lavede jeg et par lagkager, lidt kakao og lidt kaffe og så kunne de ellers bare hygge sig... den ene forælder blev der fordi det var første gang drengen skulle hjem til nogen andre...

Okey så man ka godt invitere i en weekend mens pædagogerne r så bare ikk en del af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.