Mettevp skriver:
Jeg har for noget tid siden været hos min gyn, hvor jeg blev undersøgt og fik konstateret PCO; jeg er nu startet op i Provera som skal få min menstruation tilbage hvorefter jeg skal tage pergotime på 3, 5 , 7 dagen og derefter ind og skannes, min mands sæd skal tjekkes fredag.
Mit spørgsmål er: hvor mange forsøg var I igennem og hvor mange æg osv var klar hos jer?
Hvis I blev insemineret med jeres mands sæd, gjorde det ondt og hvad var der efter af tegn i kroppen?
Vi har i 2014 været igennem 8 inseminations forsøg og ca 5 gange selv forsøgt imens jeg har været i hormonbehandling.
Vedr. æg var det meget forskelligt... Da jeg kun var på pergotime, fik jeg imellem 1-3 æg, hvoraf kun ca 1 var god, og ved menopur kom jeg op på imellem 5-7 æg, hvoraf kun 2-4 var gode
Det gjorde ikke ondt at blive insemineret, men nogle gange fik jeg en murrende fornemmelse, (jeg kunne mærke at der var godt fyldt op) 
jeg havde ingen tegn i kroppen efter inseminationen, men fik en del symptomer af Ovitrellen (ægløsningsprøjten) som lignede graviditets symptomer som, kvalme, ømme bryster, skærpet lugtesans, humørsvingninger og træthed.
Vi er nu gået videre og skal starte op på IVF 
Rigtig meget held og lykke 
Anmeld