Holde ud at bo i min 3 værelses lejlighed?!
Okay ja, vi bor på cirka 74 m2 en 3 værelses, og har boet her snart 4 år.. Og jeg er ved at få spat! Vi bor min mand, jeg, vores 2 katte og på halv tid min bonus.. Jeg nyder at være sammen med min mand har ikke brug for alene tid, men har brug for mere plads! Har brug for at jeg ikke føler mig indeklemt.. Er træt af at jeg skal gå flere kilometer for at komme til noget der bare minder om noget ordentlig grønt... Og vi forsøger jo også på at få en bette mere og har prøvet i et par år nu uden held dog.. Derud over frygter jeg at vi ikke bare lige kan flytte i noget bare fordi jeg får en positiv test, så det kunne være vi skulle finde plads til et barn mere i vores soveværelse der i forvejen er ret proppet...
Hvad gør i andre der bor i mindre lejligheder for at få tingene til at kunne holde det ud? Det er svært at gøre rummene større, men ved bare ikke hvor længe der går før jeg får et flip.. Vi har ikke bil, og bonus har ingen cykel længere, så det med at komme ud til ting bliver tit gemt væk fordi hverken bonus eller os orker at skulle gå langt hvis det er meget koldt eller regnvejr for vi kommer jo ikke indenfor når vi går på legeplads... Så forsvinder det sjove lidt i at komme på legeplads, vi bruger jo mere tid på at være ude at gå end vi rent faktisk er på legepladsen... Og der er også sjældent andre børn når vi er ude...
Hvad gør i andre please kom med nogle tips.. Og til jer der bor i hus... Hvor stor en indkomst kan vi regne med at skulle have før en bank vil låne os til et hus?
Tak for i læste med...
Anmeld