Startede dine fødsler ens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvordan startede dine fødsler?..

Var de ens?..

Hvilken uge fødte du i?.. 

Har haft det meget underligt i idag... Smerter flere steder.. Mange plukveer her til aften.. Ekstreme bevægelser ud af maven!..

Så smerter der trækker ned i specielt højre hofte og hele benet, trælse og ofte plukveer, ondt i maven, anstrengt krop... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Nea85

Begge mine fødsler startede med veer. Jeg fødte henholdsvis 39+6 og 39+5

Anmeld

14. januar 2015

AnoMe

Anonym skriver:

Var de ens?..

Har haft det meget underligt i idag... Smerter flere steder.. Mange plukveer her til aften.. Ekstreme bevægelser ud af maven!..

Så smerter der trækker ned i specielt højre hofte og hele benet, trælse og ofte plukveer, ondt i maven, anstrengt krop... 

Den store fødte jeg 6 dage før terminen og startede med at vandet gik og efter 1 time kom første ve

den lille blev født dagen før terminen og startede med veer.. Da jeg var 8 cm åben var vandet stadig ikke gået så prikkede jordemoderen hul

Anmeld

14. januar 2015

LLT.

Anonym skriver:

Var de ens?..

1.gang fødte jeg 39+1 og det startede med veer og varede 32 timer

2.gang fødte jeg 40+3 og det startede med at vandet gik og varede fra veerne endelig kom 12 timer

3.gang fødte jeg 41+1 og det startede med veer men som gik i stå og først da jm kom til at tage vandet(var ikke meningen) kom veerne igen og varede i 2 timer og 40 min.

Anmeld

14. januar 2015

lineog4

FØrste gang veer som ikke gav noget fordi hun lå skævt, efter 4 dage med veer on and off. Kom de endelig i gang og hun blev født 40+4, var i aktiv fødsel i knap 8 timer.

2. Gang gik første hinde kl 13, ingen veer før efter 21 og hun er født 22.35 - vestorm. Og igen 40+4

3. Gang fik jeg prikket vandet 40+4, veerne kom efter 2 timer og han var født 1 1/2 time efter.

4. Gang blev jeg sat i gang 41+0 og var en nem men lidt længere fødsel end 2. Og 3. Gang, tror den tog omkring 3 -4 timer

Anmeld

14. januar 2015

MT86

1.gang fik jeg hindeløsning den 23.6.10 kl 10. Fik kraftige plukkeveer kl 12. Kl 17 kom jeg på fG hvor jeg var 5 cm åben, så det var veer og ikk plukkeveer vandet ville ikke gå, den 24.6.10 kl 14.30 ca tog jm vandet og jeg fik hurtigt veer! Fødte 18.29 den 24.6.10 en dejlig dreng.

2.gang havde jeg begyndende bækkenløsning, og da jeg havde en søn på 1.år valgte de at sætte mig igang den 3.7.11 kl 17 med piller! Ingen effekt. Den 4.7.11 kl 9 fik jeg to nye piller, kom igen på fG kl 17..30 med veer, vandet ville ikke gå, vandet blev taget, og kl 21.29 fødte jeg en "lille" pige. Havde termin 10.7.11 og fødte som sagt 4.7.11 

3. Gang ved jeg ikke endnu, da jeg først skal føde til august

Anmeld

14. januar 2015

Aabye

Min første fødsel startede med veer.. 

Min anden fødsel startede ved at vandet gik.. 

Anmeld

14. januar 2015

vitapigen

Nej de var ikke ens

Første fødsel startede med plukkeveer op til termin. På terminsdagen gik vandet og fødte næsten 1 døgn efter dette... Altså 40+1

Anden fødsel havde jeg det rigtig træls 2 uger op til fødsel. Havde massive plukkeveer, var snotforkølet og ved tjek var jeg allerede 3 cm åben... Fik veer 41+0 og fødte 4½ time senere

Anmeld

14. januar 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Var de ens?..

1. gang blev jeg sat i gang 39+4 - hun er født dagen efter. 

2. gang startede det med veer 39+4. Jeg havde i dagene før haft tegnblødning, kraftigere plukveer og lidt menssmerter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.